Контроль - це одна з важливих управлінських функцій. Ефективність роботи органів виконавчої влади і місцевого самоврядування значною мірою залежить від організації контролю за виконанням законів, рішень, розпоряджень та інших документів.
Систематичний контроль є необхідною умовою виявлення та усунення недоліків у діяльності об’єктів управління та причин, що їх породжують.
Щоб допомогти органам місцевого самоврядування дотримуватися вимог бюджетного законодавства щодо ефективного і результативного управління бюджетними коштами та здійснення фінансового контролю всіма учасниками бюджетного процесу, експерти розробили методичні матеріали «Особливості фінансово-бюджетного контролю» (ЗАВАНТАЖИТИ 2,6 МБ).
Методичні матеріали підготували на підставі Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових акті, експерти Групи фінансового моніторингу Центрального офісу реформ при Мінрегіоні (за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та проекту SKL International):
Теги:
бюджет бюджет методика Віктор Венцель Ігор Герасимчук
Джерело:
Прес-центр ініціативи «Децентралізація»
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...