Views: 873
Доброго дня!Безлюдівська селищна рада звертається до Вас з метою отримання консультаційної допомоги, а саме стосовно кадрових та фінансових питать пов’язаних із звільненням та переведенням працівників селищних рад які реорганізувалися шляхом приєднання до Безлюдівської селищної ради.Відповідно до ч.2 п.4 ст.8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», Рішення І сесії XІІІ скликання Безлюдівської селищної ради: Безлюдівська селищна рада є правонаступником усього майна прав та обов’язків територіальних громад, що об’єдналися.11 грудня 2020 року працівників рад що реорганізуються було ознайомлено з Рішенням ради Безлюдівської селищної про реорганізацію, а також повідомлено про їх звільнення у зв’язку з реорганізацію.До закінчення бюджетного року працівник заробітна плата нараховувалася за рахунок коштів селищної ради яка реорганізовувалась згідно п.9 ст.8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад». Починаючи з наступного бюджетного року п.9 ст.8 Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» були передані усі залишки на рахунках до бюджету об’єднаної територіальної громади.Виходячи з вищенаведеного, просимо надати консультацію:1. Яким чином необхідно нараховувати заробітню платню працівникам сільських/селищних рад (які знаходяться у стадії реорганізації) ще не є звільненими та не переведені на нове місце роботи?2. Чи є можливість виплати заробітної платні по старим штатним розкладам (які були прийняті селищними радами які знаходяться у процесі реорганізації) за рахунок коштів новоутвореної Безлюдівської селищної ради як правонаступником реорганізованих сільських/селищних рад? Якщо так то згідно якого документу бухгалтерія Безлюдівської селищної ради повинна провести нарахування та виплату заробітної плати за січень?3. Чи необхідно вносити записи до трудових книжок у період з моменту прийняття рішення про реорганізацію по момент звільнення чи переведення працівника, якщо так то які?4. При створенні фінансового відділу (до об’єднання його не існувало) чи можливо, а якщо так, то яким чином задля забезпечення його існування призначити тимчасово виконуючого обов’язки начальника відділу без проведення конкурсу, на час проведення конкурсу до моменту визначення переможця? Якщо ні, то яким чином забезпечити його існування?
Перш за все зауважимо, що посилання на Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» є некоректним, так як до правовідносин, що виникають після місцевих виборів 2020 року цей Закон не застосовується.
Щодо запитань 1-3 відповіді Ви зможете знайти у Методичних рекомендаціях за посиланням https://decentralization.gov.ua/news/12985 .
Крім цього, на цьому форумі ми багато разів відповідали на подібні запитання – скористайтесь, будь ласка, пошуком.
Щодо запитання 4 – відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» прийняття на службу в ОМС здійснюється на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.
Share: