19 November 2024
Децентралізація
Views: 724

Доброго дня. Виникла ситуація. Новостворена районна рада в грудні 2020 року прийняла рішення про припинення шляхом ліквідації районний будинок культури та районний будинок дитячої творчості (району що ліквідувався). Працівників було попереджено про звільнення. Датою звільнення визначено 01.03.2020 р. У рішенні районної ради зазначено що дії щодо припинення установ покладаються на РДА ліквідованого району та визначено що централізована бухгалтерія відділу освіти РДА ліквідованого району, повинна провести всі розрахунки з працівниками. 31.12.2020 р. централізовану бухгалтерію відділу освіти ліквідовано на підставі розпорядження голови РДА ліквідованого району. РБДЮТ та будинок культури у штаті бухгалтера не мають так як і не мають рахунків, так як обслуговувались централізованою бузгалтерією. На протязі двох місяців заробітна плата працівникам не виплачувалась. І при звільненні працівникам навіть немає як узяти довідку про нараховані суми заробітної плати та компенсації за невикористані дні щорічної відпустки щоб подати до суду. Керівництво новоствореного району ніяких дій не проводе, хоча працівники неодноразово звертались для вирішення цієї проблеми. Як бути в такій ситуації?

Враховуючи, що централізована бухгатерія відділу освіти ліквідована, розрахунки по заробітній платі повинна провести новостворенна районна рада шляхом передбачення в районному бюджеті відповідних бюджетних призначень та визначеня головного розпордника коштів, який буде здійснювати видатки пов’язані із проведенням зазначених виплат.

Share: