19 November 2024
Децентралізація
Views: 842

Доброго дня. Будь ласка прошу Вас допомогти вирішити наступне питанння. При селищній раді створено фінансовий відділ. Згідно до “положення про фінансовий відділ” фінансовий відділ є виконавчим органом селищної ради і підпорядковується селищному голові. Фінансовий відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, бюджетні рахунки, відкриті на ім'я Фінансового відділу селищної ради, рахунки селищного бюджету у банківських установах, печатку із зображенням Державного герба України, зазначенням найменуванням та коду ЄДРПОУ , штампи та бланки із своїм найменуванням. Фінансовий відділ утримується за рахунок коштів селищного бюджету. Питання полягає в тому, чи потрібно селищній раді (при якій створено цей фінансовий відділ) укладати з фінансовим відділом договір оренди комунального майна.

Ні, їй просто передають окреме майно в оперативне управління та визначають балансоутримувачем такого майна.

Share: