18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1682

Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чи має проводити перевірки (Пенсійний фонд, ДПС, Фонд соціального страхування ) в фінансовому управління РДА , яке проходить реорганізацію у зв'язку із ліквідацією району? У витязі Відділу Державної Реєстрації реєстратор вказав , що установа в стадії припинення і наголосили про необхідність довідок про перевірку установи для виключення з реєстру . Дякую

Порядок взаємодії платників податків та контролюючих органів у процесі ліквідації або реорганізації визначений наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» (розділ XI). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1562-11#n340

Share: