Допоможіть розібратися. Після прийняття Закону 1009 сільські ради реорганізували ся шляхом приєднання до нашої міської ради. Ми стали правонаступниками всіх майнових та немайнових прав та обов'язків. Нам передали сільські заклади культури. Відповідно до КЗпП дія трудових договорів цих працівників не припиняється у зв'язку із зміною засновника. Крім того ми створили виконавчий орган ради відділ культури як юридичну особу публічного права якому передали на праві господарського відання ці сільські заклади культури. Хто має здійснювати оплату праці працівникам клубних закладів і чи потрібно прийняття якогось окремого рішення для того щоб це здійснювалося через ЦБ відділу культури?
Відповідно до п.39 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу (з урахуванням змін, внесених Законом № 1081 від 15.12.2020) районні ради здійснюють передачу із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст у власність сільських, селищних, міських територіальних громад установ та закладів, розташованих на їхній території, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом. З 1 січня 2021 року видатки на функціонування зазначених установ і закладів плануються та здійснюються з бюджетів таких територіальних громад. Тобто, з 01.01.2021 року заклади культури повинні фінансуватися з бюджету громади.
Рішення про створення централізованої бухгалтерії приймається міською радою. Також міська рада приймає рішення про те, яким чином здійснюватиметься бухгалтерське обслуговування закладів культури. Залежно від обраного способу в рішенні про міський бюджет будуть відображені видатки для фінансування закладів культури для відповідного розпорядника коштів.
Share: