Доброго дня. При приєднанні до ОТГ двох сільських рад розпочалося створення нових відділів у сільській раді. А саме фінвідділу, відділу освіти та жкх. На відділ освіти та жкх були об'явлені конкурси. А на відділ фінансів ні. Тому, що начальником фінансового відділу поставили діючого економіста-фінансиста(рідна племінниця голови), спираючись на дуже малі часові строки(середина грудня). Запитання - чи це правомочно? На інші відділи створені умови та вимоги для кандидатів такі, що ніхто, окрім певних осіб, не можуть подати заявки. Питання - чи можна проводити конкурс при одній заявці. Наперед дякую за допомогу. З повагою депутат ОТГ.
На посади керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування особи приймаються на службу шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України (ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»).
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців (постанова КМУ від 05.02.2002 р. № 169) рішення про оголошення конкурсу приймається керівником відповідного ОМС. Отже, у разі, якщо конкурс мав бути оголошений, але не оголошувався – це персональна відповідальніть голови.
Вимоги до кандидатів на посади в ОМС визначаються Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посдаових осіб місцевого самоврядування (наказ НАДС від 07.11.2019 р. № 203-19).
Share: