12 January 2025
Децентралізація
Views: 743

Доброго дня. Ми новостворена громада. Тільки прийняли до себе комунальне майно (нерухомість) і вже за січень 2021року недоотримали надходжень від оренди. Яка процедура оформлення договорів оренди з існуючими орендарями? Чи можливо додатковою угодою замінити орендодавця зі старого власника на нового? А потім, після прийняття свого (новоствореної громади) положення про оренду провести процедуру аукціону. Усі договора оренди попереднім орендодавцем було укладено без аукціонів. Чи можливо у договорі, який буде укладено після аукціону прописати, що орендна плата стягується з 01.01.2021р (прийняли до себе)?Дякую за відповідь.

Вам не треба укладати нових договорів, усі зобов'язання орендодавця переходять до Вас. Як детально оформити заміну сторони у договорі оренди, ми писали тут: https://decentralization.gov.ua/news/13121 (див. зі стор. 12). Звертаємо вашу увагу, що невиконання орендарем воїх зобов'язань зі сплати відповідних платежів за договором, може стати підставою розірвання такого договору, про що орендар має бути повідомлений.

Share: