У звязку з реорганізацією сільська рада приєднується до новоствореного ОТГ, головний бухгалтер сільської ради став членом реорганізаційої комісії, подає річну звітність в ДКСУ за своїм підписом (згідно картки із зразками підписів). Процес реорганізації ще не закінчився. Питання в тому чи може член комісії (головний бухгалтер) бути прийнятим в цю ОТГ головним спеціалістом-бухгалтером фінансового відділу та розпочинати покладені на нього обовязки на новій посаді (згідно картки з зразками підписів) та продовжувати завершувати процес реорганізації колишньої сільської ради. Чи можна поєднати обовязки та підписувати звітність та інші документи в УДКСУ, ДПІ та в інших установах?
Відповідно до п.6.2. Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом МФУ від 22.06.2012 № 758 право першого підпису належить керівнику, його заступникам та іншій уповноваженій на те особі і не може бути надано головному бухгалтеру та іншим особам, які мають право другого підпису. У разі відсутності у штатному розписі посади заступника керівника право першого підпису або тимчасове право першого підпису може бути надано іншим посадовим особам. Право другого підпису належить головному бухгалтеру та його заступнику або спеціалісту, на якого покладено виконання обов’язків бухгалтерської служби. Слід звернути увагу, що право другого підпису не може бути надано особам, які користуються правом першого підпису.
Share: