Views: 456
Доброго дня, прошу Вас надати відповідь щодо врегулювання кадрових питань,а саме: 1.31.12.2020 прийнято рішення щодо передачі відділу культури та туризму РДА до ОТГ (акт передачі майна і фінансових зобовязань не підписано),яким чином проводиться оформлення трудових відносин працівників( продовження далі трудових відносин і запис в трудову книжку про зміну назви чи іншим способом?);2. Хто проводить нарахування та виплату заробітної плати? (законодавча підстава,на підставі яких нормативних документів);3. Як бути з залишком невикористаних відпусток,чи повинні перераховувати РДА кошти на відповідні витрати?Завчасно дякую,сподіваюсь на порозуміння
- Відповідно до ст. 36 КЗпП зміна підпорядкованості підприємства, установи, організації не припиняє дії трудового договору. У разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується. Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (пункт 1 частини першої статті 40). Тобто, для працівників фактично нічого не змінюється, їх не треба звільняти\переводити – до їх трудових книжок вноситься запис про перейменування юридичної особи (відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників).
- Нарахування та виплата зарплати здійснюється роботодавцем – відповідною юридичною особою (залежно від того, яка дата вважатиметься датою прийняття цього об’єкту).
- Так як звільнення працівників не відбувається – таке питання взагалі не буде мати місце.
Share: