25 July 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 556

Доброго дня, прошу Вас надати відповідь щодо врегулювання кадрових питань,а саме: 1.31.12.2020 прийнято рішення щодо передачі відділу культури та туризму РДА до ОТГ (акт передачі майна і фінансових зобовязань не підписано),яким чином проводиться оформлення трудових відносин працівників( продовження далі трудових відносин і запис в трудову книжку про зміну назви чи іншим способом?);2. Хто проводить нарахування та виплату заробітної плати? (законодавча підстава,на підставі яких нормативних документів);3. Як бути з залишком невикористаних відпусток,чи повинні перераховувати РДА кошти на відповідні витрати?Завчасно дякую,сподіваюсь на порозуміння

  1. Відповідно до ст. 36 КЗпП зміна підпорядкованості підприємства, установи, організації не припиняє дії трудового договору. У разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується. Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників (пункт 1 частини першої статті 40). Тобто, для працівників фактично нічого не змінюється, їх не треба звільняти\переводити – до їх трудових книжок вноситься запис про перейменування юридичної особи (відповідно до п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників).
  2. Нарахування та виплата зарплати здійснюється роботодавцем – відповідною юридичною особою (залежно від того, яка дата вважатиметься датою прийняття цього об’єкту).
  3. Так як звільнення працівників не відбувається – таке питання взагалі не буде мати місце.

Share: