Views: 864
Доброго дня! До районної ради приєднали де-кілька районних рад. 1. Підстави для внесення в мережу цих рад у нас ? 2. В якому казначейському управлінні будут здійснюватись розрахунки, якщо всі на різних територіях і раніше обслуговувалися в своїх районах, які вже перейменовані в наш один. ( в казначействі "розводять руками", що ми повинні проводити платежі за них.(!!??)-Вибачте, там працюють попереджені працівники і чому я в одній особі повинна "тягнути "всю роботу, якщо і так не вистачає часу на свою роботу навіть.І як тоді води будуть звітуватися??? 3. Чи можуть приєднані ради користуватися своїми відкритими рахунками в казначействах, де обслуговувалися до нового року? Кошторис в якому казначействі будуть здавати? 4.На сьогодні немає коштів на розрахунок для всіх, сесії ще не проводили . Хто понесе відповідальність і чи будуть накладени штрафи за несвоєчасний розрахунок по заробітній платі?Що нам робити???
Питання щодо фінансування видатків для працівників реогранізованих рад можна врегулювати шляхом включення районних рад, що реорганізовуються, до мережі головного розпорядника коштів, яким визначити новоутворену районну раду. Тобто, фінансування юридичних осіб-районних рад (що ліквідовуються) буде здійснювати головний розпорядник коштів (новообрана районна рада) за рахунок бюджетних призначень, визначених йому рішенням про місцевий бюджет. До завершення процедури ліквідації районних рад, як юридичних осіб, їх обслуговування здійснюється в органах Казначейства, в яких вони обслуговувалися до початку процедури ліквідації.
Share: