15 January 2025
Децентралізація
Views: 1540

Доброго дня! В міській раді створено фінансовий відділ з 01.01.2021 року як окрему юридичну особу. Нарахування заробітньої плати працівникам цього відділу, зокрема його начальнику, та відповідно утримання відрахувань з неї проводиться безпосередньо у бухгалтерії фінансового відділу чи централізовано в бухгалтерії міської ради? Дякую!

Відповідно до роз’яснення Мінфіну від 09.12.2020 № 05130-09-10/38004 починаючи з 2021 року місцевий фінансовий орган має функціонувати у статусі юридичної особи публічного права як окремий виконавчий орган сільської, селищної, міської ради і не може бути структурним підрозділом апарату ради. Зважаючи на це, нарахування заробітної плати, а також проведення інших бухгалтерських операцій повинно здійснюватися бухгалтерською службою фінансового органу або спеціалістом, на якого покладається виконання обов’язків бухгалтерської служби. Зазначене питання регламентується нормами ст.56 Бюджетного кодексу та Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою КМУ від 26.01.2011 № 59.

Share: