Доброго дня.Наш заклад був у підпорядкуванні районної ради, відбулися зміни, перейшли до ОТГ.Відповідно змінився засновник.Чи потрібно змінювати статут, назву закладу, штамп, печатку. Крім того, змінився і район. Керівництво говорить, що ніяких змін не потрібно робити, бо нові райони ще не оновились у базі. Чи не виникне питання з видачею документів про освіту випускникам?
Закон не визначає строків зміни назви відповідної установи. На разі дійсно триває робота над зміною назв адміністративно-територіальних одиниць у відповідних державних реєстрах. Ваше керівництво, скоріше за все, обрало позицію, почекати кілька тижнів, щоб не робити подвійну роботу щодо перейменування. Просто нагадайте їм по завершенні першої декади лютого про строки подання документації на оформлення документів випускників та осіб, що здають ЗНО. Якщо до того часу реєстр не буде впорядковано, дійсно треба буде звертатися до реєстратора та вносити зміни, не чекаючи впорядкування даних державних реєстрів. Ну і плюс, здоровий глузд підказує, що за старою редакцією статуту Вашого закладу (установи) рада громади, яка стала правонаступником, просто не зможе вами нормально управляти, бо у статуті визначені інші органи управління. А отже, чимало питань з упроавління вашим закладом без змін у статуті можуть бути просто оскаржені з форомальних підстав. Тому із оновленням статуту все ж краще не затягувати.
Share: