Views: 904
Доброго дня! У новоствореній громаді створили фінанове управління, відповідно до законодавства призначає та звільняє з посади начальника управління та інших спеціалістів (посадових осіб місцевого самоврядування) сільський голова своїм розпорядженням. Чи необхідно начальнику управління дублювати розпорядження з кадрових питань (особового складу) своїм наказом? І де зберігаються особові справи працівників управління та трудові книжки, в управлінні чи в сільській раді? Дякую
Ні, дублювати не потрібно – повноважень щодо призначення\звільнення начальник не має.
Якщо фінансове управління є юридичною особою, кадрова документація зберігається безпосередньо в цій юридичній особі. За ведення та зберігання цих документів відповідає начальник (якщо він не уповноважив на це іншу посадову особу управління).
Share: