18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 994

Доброго дня! У новоствореній громаді створили фінанове управління, відповідно до законодавства призначає та звільняє з посади начальника управління та інших спеціалістів (посадових осіб місцевого самоврядування) сільський голова своїм розпорядженням. Чи необхідно начальнику управління дублювати розпорядження з кадрових питань (особового складу) своїм наказом? І де зберігаються особові справи працівників управління та трудові книжки, в управлінні чи в сільській раді? Дякую

Ні, дублювати не потрібно – повноважень щодо призначення\звільнення начальник не має.

Якщо фінансове управління є юридичною особою, кадрова документація зберігається безпосередньо в цій юридичній особі. За ведення та зберігання цих документів відповідає начальник (якщо він не уповноважив на це іншу посадову особу управління).

Share: