18 January 2025
Децентралізація
Views: 713

Доброго дня! 1. Чи потрібно, у разі зміни власника закладу культури,бібліотечного чи музейного закладу створювати комісію з приймання - передавання трудових книжок та особових справ розпорядженням/наказом, чи достатньо самого акта із зазначенням дати, відповідальних посадових осіб та переліку документів, що додаються?2.Якщо заклад культури був на балансі виконавчого комітету сільської ради N, котра на даний час у процесі ліквідації, хто має приймати участь у процесі передачі зі сторони виконавчого комітету?ДЯКУЮ!

  1. Ні, окрема комісія для передачі трудових книжок та особових справ не потрібна. Можна врегулювати так, як Ви написали у своєму запитанні.
  2. Трохи неточно задане питання, бо балансоутримувач не приймає участі у вирішенні долі майна, що перебуває у його користуванні. Рішення про передачу цього майна приймає його власник або уповноважений власником орган. Скоріше за все, у описаному випадку мова йтиме про комісію з реорганізації ради чи виконавчого комітету, що припиняється як юридична особа, яка на підставі передавального акту має передати право власності та саме майно укрупненій територіальній громаді. А вже рада громади вирішить, до сфери управління якого органу та на баланс якого органу чи особи передати відповідне майно.

Share: