18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 785

Доброго дня! 1. Чи потрібно, у разі зміни власника закладу культури,бібліотечного чи музейного закладу створювати комісію з приймання - передавання трудових книжок та особових справ розпорядженням/наказом, чи достатньо самого акта із зазначенням дати, відповідальних посадових осіб та переліку документів, що додаються?2.Якщо заклад культури був на балансі виконавчого комітету сільської ради N, котра на даний час у процесі ліквідації, хто має приймати участь у процесі передачі зі сторони виконавчого комітету?ДЯКУЮ!

  1. Ні, окрема комісія для передачі трудових книжок та особових справ не потрібна. Можна врегулювати так, як Ви написали у своєму запитанні.
  2. Трохи неточно задане питання, бо балансоутримувач не приймає участі у вирішенні долі майна, що перебуває у його користуванні. Рішення про передачу цього майна приймає його власник або уповноважений власником орган. Скоріше за все, у описаному випадку мова йтиме про комісію з реорганізації ради чи виконавчого комітету, що припиняється як юридична особа, яка на підставі передавального акту має передати право власності та саме майно укрупненій територіальній громаді. А вже рада громади вирішить, до сфери управління якого органу та на баланс якого органу чи особи передати відповідне майно.

Share: