20 September 2024
Децентралізація
Views: 736

Доброго дня. Розпочалася процедура реорганізація сільської ради. Був заключений договір на на виконання робіт термін дії договору до 31.12.2021 року, зараз підрядник хоче внести зміни до договору та змінити замовника з сільської ради на селищну раду(адміністративний центр), хто підписує додаткову угоду та публікує її в системі прозоро?

Згідно з приписами цивільного та господарського законодавства зміна замовника у договорі публічної закупівлі у порядку правонаступництва не належить до істотних умов договору, а отже, не потребує спеціальної публікації. А ось якщо ви у цій же додатковій угоді, крім інформації про зміну замовника, передбачите хоча б одну із обставин, визначених ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», то тоді згідно з п. 11 ч. 1 ст. 10 цього Закону додаткову угоду требу буде обов'язково реєструвати у системі. Ця інформація оприлюднюється замовником (правонаступником замовника) самостійно та безоплатно.

Нерідко органи Казначейства наполягають, щоб замовники-бюджетні установи все ж публікували угоди про зміну сторони у порядку правонаступництва. І хоч закон цього не передбачає, радимо йти на зустріч таким проханням, бо інакше Казначейству буде складно відслідкувати цільове призначення коштів та правомірність здійснення бюджетних асигнувань. Втім, наголосимо ще раз, випадки, коли ви зобов'язані розміщувати у системі додаткові угоди до договорів про публічні закупівлі чітко визначені у відповідному законі, а тому, розміщувати там іншу додаткову інформацію чин і – виключно ваша добра воля.

Share: