18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1048

Наприкінці 2019 року райдержадміністрацією було прийнято розпорядження про ліквідацію управління АПР та призначено ліквідаційну комісію з посадових осіб управління. Проте, станом на сьогодні управління не ліквідоване (залишилось державне майно в незадовільному стані). В штатному розписі райдержадміністрації управління вже рік як не існує, хоча воно не ліквідоване, як юридична особа, тобто ліквідаційна комісія управління АПР на сьогодні працює, члени ліквідаційної комісії працюють в інших управліннях райдержадміністрації. 15 грудня 2020 року голова ліквідаційної комісії управління АПК звільнився, звільнились і члени комісії, залишилась одна особа з ліквідаційної комісії. Питання: чи може бути призначений головою ліквідаційної комісії управління АПР райдержадміністрації начальник будь - якого іншого управління райдержадміністрації (не апарат рда ).

Порядок реорганізації структурних підрозділів РДА, що припиняються, а також порядок публічно-владного правонаступництва щодо РДА, які будуть припинятися внаслідок реорганізації, обумовленої змінами у адміністративно-територіального устрою України, визначений постановою КМУ «Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються», яка має набути чинності найближчими днями

Share: