20 September 2024
Децентралізація
Views: 593

Доброго дня! Прошу надати роз'яснення з такого питання. Ми-юридична установа Виконавчий комітет сільської ради (до цього була як окрема ОТГ), яка є головним розпорядником коштів та обслуговується в казначействі, станом на сьогодні приєднана до іншої ОТГ. Реєстратор вніс зміни до єдиного реєстру в частині керівника по сільській раді, по Виконачому комітету повідомляє про відсутність підстав. Через це ми не можемо зробити у нотаріуса нову картку зі зразками підписів по Виконавчому комітету для подачі її в казначейство в звязку зі зміною керівника, бо не внесено реєстратором зміни у реєстрі. Допоможіть в нагальному вирішенні цього питання, оскільки ми не маємо змоги виплати аванс по зарплаті, за комунальні послуги, деззасоби тощо.

Державний реєстратор помиляється, вкажіть йому на приписи пп. 2 та 17 п. 6-1 Розділу 5 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», адже для державних реєстраторів такі процедури також не є стандартними, і, можливо, їм треба допомогти якомога швидше опанувати відповідне законодавство. Також звертаємо вашу увагу, що повноваження із внесення потрібних вам змін є екстериторіальними у межах усієї області – тобто їх може забезпечити на цій території будь-який державний реєстратор. Поспілкуйтеся з колегами, можливо інші реєстратори вже здійснили відповідну процедуру і ви можете звернутися до них за цими послугами, або попросити їх проконсультувати свого колегу (реєстратора, який є на разі менш обізнаним із відповідними питаннями і Вам відмовив).

Share: