18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 728

Доброго дня! Прошу надати роз'яснення з такого питання. Ми-юридична установа Виконавчий комітет сільської ради (до цього була як окрема ОТГ), яка є головним розпорядником коштів та обслуговується в казначействі, станом на сьогодні приєднана до іншої ОТГ. Реєстратор вніс зміни до єдиного реєстру в частині керівника по сільській раді, по Виконачому комітету повідомляє про відсутність підстав. Через це ми не можемо зробити у нотаріуса нову картку зі зразками підписів по Виконавчому комітету для подачі її в казначейство в звязку зі зміною керівника, бо не внесено реєстратором зміни у реєстрі. Допоможіть в нагальному вирішенні цього питання, оскільки ми не маємо змоги виплати аванс по зарплаті, за комунальні послуги, деззасоби тощо.

Державний реєстратор помиляється, вкажіть йому на приписи пп. 2 та 17 п. 6-1 Розділу 5 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», адже для державних реєстраторів такі процедури також не є стандартними, і, можливо, їм треба допомогти якомога швидше опанувати відповідне законодавство. Також звертаємо вашу увагу, що повноваження із внесення потрібних вам змін є екстериторіальними у межах усієї області – тобто їх може забезпечити на цій території будь-який державний реєстратор. Поспілкуйтеся з колегами, можливо інші реєстратори вже здійснили відповідну процедуру і ви можете звернутися до них за цими послугами, або попросити їх проконсультувати свого колегу (реєстратора, який є на разі менш обізнаним із відповідними питаннями і Вам відмовив).

Share: