25 July 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 591

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, хто зробе запис у трудову книжку голови районної ради, яка ліквідується, новий голова районної ради нового району, чи він сам собі з печаткою районної ради, що ліквідується? І чому в методичних рекомендаціях у зразку запису у трудовій книжці заступника голови районної ради, що ліквідується, не має запису нової районної ради як у голови? В зв'язку з цим і виникає перше питання. Дякую за допомогу

Якщо перша сесія новообраної районної ради відбулася після набрання чинності Законом № 1009 (законопроект № 3651-д), тобто після 06.12.2020 р. – трудові книжки голів районних рад, що припиняються, та їх заступників, оформлюються у новообраній районній раді (її виконавчому апараті).

Якщо перша сесія новобраної ради відбулася до 06.12.2020 р. – трудові книжки зазначених осіб оформлюються у районних радах (їх виконавчих апаратах), що припиняються.

Щодо того, хто «фізично» вносить записи до трудових книжок – це особа, яка відповідальна у виконавчому апараті відповідної районної ради за кадрову роботу та трудові книжки працівників. 

Додатково див. роз’яснення https://decentralization.gov.ua/news/13010

Щодо Методичних рекомендацій – уточніть своє запитання, будь ласка.

 

Share: