Добрий день! Підкажіть, будь ласка, хто зробе запис у трудову книжку голови районної ради, яка ліквідується, новий голова районної ради нового району, чи він сам собі з печаткою районної ради, що ліквідується? І чому в методичних рекомендаціях у зразку запису у трудовій книжці заступника голови районної ради, що ліквідується, не має запису нової районної ради як у голови? В зв'язку з цим і виникає перше питання. Дякую за допомогу
Якщо перша сесія новообраної районної ради відбулася після набрання чинності Законом № 1009 (законопроект № 3651-д), тобто після 06.12.2020 р. – трудові книжки голів районних рад, що припиняються, та їх заступників, оформлюються у новообраній районній раді (її виконавчому апараті).
Якщо перша сесія новобраної ради відбулася до 06.12.2020 р. – трудові книжки зазначених осіб оформлюються у районних радах (їх виконавчих апаратах), що припиняються.
Щодо того, хто «фізично» вносить записи до трудових книжок – це особа, яка відповідальна у виконавчому апараті відповідної районної ради за кадрову роботу та трудові книжки працівників.
Додатково див. роз’яснення https://decentralization.gov.ua/news/13010
Щодо Методичних рекомендацій – уточніть своє запитання, будь ласка.
Share: