18 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1169

Доброго дня. Перша сесія районної ради в новоутвореному районі пройшла 19.11.2020 року. Обрали нового голову районної ради 8-го скликання, але підписувати зобов'язання та платіжні документи в районних радах, що приєдналися, немає кому. В районних рада , що призупинили свої повноваження, накопичуються заборгованості по комунальних платежах та електрозв'язку за листопад місяць 2020, проплатити немає змоги, так як підпису керівника немає, як бути в такій ситуації, та яка процедура проплати заборгованості, що виникла? Дякую.

Порядок управління справами районних рад, що реорганізуються, передбачено Законом № 1009-ІХ від 17.11.2020 р. Тому проблем із сплатою заборгованості бути не повинно, оскільки призупинення повноважень депутатського корпусу таких рад не означає їх автоматичне припинення як юридичних осіб. Функції ж публічного правонаступництва, тобто право змінювати, доповнювати або скасовувати рішення відповідних рад, у тому числі й з питань бюджету, перейшли до районних рад-правонаступників, які визначаються згідно із згаданим Законом.

Share: