Views: 1108
Доброго вечора. Це буде моє вже четверте запитання, але жодної відповіді від Вас не одержав. Я роблю собі скріни по кожному своєму запитанню, де відображено факт успішного його подання. Не знаю, чи дочекаюсь відповіді і на це питання, але знаю точно, що з тим потрібно щось робити. Я розумію, що є ряд незручних питан, на яких по суті і відповісти не має чим. І так запитання: В Ваших відповідях на питання, чи можна до прикладу старост ОТГ, чи заступника голови ОТГ обирати таємним голосуванням. Ви в своїх відповіддях посилаєтесь норму -ч.3 ст.59 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" , яка вказує, що голосування проводиться відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону. І Ви посилаєтесь на те, що це вичерпний перелік, коли проводиться таємне голосування, а решта всі рішення приймаються відкритим голосуванням, що і обирати старост потрібно лише відкритим голосуванням. А як же тоді норма ч.2 ст.79-1 цього Закону, де вказано: Рішення про дострокове припинення повноважень старости рада приймає таємним або відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу ради. Тобто дана норма дає можливість і вже покладається на розсуд самої ради, яку процедуру застосовувати. А тому за аналогією закону рада вправі вирішувати сама яку саме процедуру обрання старост застосувати - відкрите , чи таємне голосування, оскільки процедура обрання старост прямо Законом не прописана. А відтак ч.3 ст.59 цього Закону вказує лише на те, що процедура голосування у випадках, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону, застосовується виключно шляхом таємного голосування. А тому обрання осіб шляхом затвердження може проводитись шляхом таємного голосування і немає тут жодного порушення Закону. Вибачайте, але воно якось так...
Стаття 79 ЗУ «Про місцеве самоврядування» передбачає порядок дострокового припинення повноважень, а не процедуру затвердження старост. Згідно з ч. 6 ст. 8 Кодексу адміністративного судочинства України аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування. Вичерпний перелік питань, щодо яких місцевою радою проводиться таємне голосування, передбачений саме нормами Закону та не може бути розширений свавільно за рішенням ради, оскільки це означатиме порушення принципу гласності у діяльності місцевого самоврядування.
Share: