Representatives of the Donetsk Oblast’s hromadas took part in the training organised by the Donetsk Local Government Development Centre, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme, to find out who needs and how to start AH territory branding.
“The brand is a common image, a set of representations and associations in the minds of people,” said Artem Kolodeznyi, regional development adviser of the Donetsk LGDC. “It is an idea that unites residents and is the basis for communication with the outside world. Thus, branding, brand development is a complex process of analysing the strengths and weaknesses of the hromada relative to competitors, the process of defining identity, attracting and coordinating the opposite stances of stakeholders.”
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Attached images:
Область:
Донецька областьSource:
Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування
Share the news:
16 September 2024
26 вересня - вебінар «Особливості складання...
Під час вебінару експертка Програми USAID DOBRE з питань місцевих фінансів Наталія Сушко надаватиме актуальну...
16 September 2024
25 серпня - вебінар «Актуальні питання здійснення відкритих торгів в умовах воєнного стану»
25 серпня - вебінар «Актуальні питання...
Під час вебінару експерти Програми USAID DOBRE з питань публічних закупівель Мирослав Сімка і Юрій Кузько допоможуть,...
16 September 2024
Співпрацюємо з БУР: простори для молоді і власників тварин
Співпрацюємо з БУР: простори для молоді і...
Громадська організація БУР та Програма «U-LEAD з Європою» запустили програму Довгострокового волонтерства, присвячену...
16 September 2024
24 вересня - вебінар «Особливості планування та...
Під час вебінару експертка Програми USAID DOBRE з питань місцевих фінансів Мирослава Ясинська надаватиме актуальну...