Representatives of the Donetsk Oblast’s hromadas took part in the training organised by the Donetsk Local Government Development Centre, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme, to find out who needs and how to start AH territory branding.
“The brand is a common image, a set of representations and associations in the minds of people,” said Artem Kolodeznyi, regional development adviser of the Donetsk LGDC. “It is an idea that unites residents and is the basis for communication with the outside world. Thus, branding, brand development is a complex process of analysing the strengths and weaknesses of the hromada relative to competitors, the process of defining identity, attracting and coordinating the opposite stances of stakeholders.”
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Attached images:
Область:
Донецька областьSource:
Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування
23 December 2025
Швейцарська підтримка сприятиме реалізації...
5 агенцій регіонального розвитку отримають гранти на реалізацію стратегічних пріоритетів у рамках програми...
23 December 2025
Open Call: Partnership in Preserving and Improving Access to Public Services
Open Call: Partnership in Preserving and...
The Swedish–Ukrainian Polaris Programme: Supporting Multilevel Governance in Ukraine announces a call to support...
22 December 2025
Статут демократії: Криничанська громада серед перших в Україні прийняла новий ключовий документ
Статут демократії: Криничанська громада серед...
Незважаючи на складну безпекову ситуацію, громади Дніпропетровської області не припиняють роботу над побудовою...
22 December 2025
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний хаб DECIDE для учнів 7–9 класів
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний...
У Броварському професійному коледжі запрацював новий, вже дев’ятий за рахунком, профорієнтаційний хаб, створений в...