Donetsk Oblast’s hromadas are interested in territory branding
Representatives of the Donetsk Oblast’s hromadas took part in the training organised by the Donetsk Local Government Development Centre, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme, to find out who needs and how to start AH territory branding.
“The brand is a common image, a set of representations and associations in the minds of people,” said Artem Kolodeznyi, regional development adviser of the Donetsk LGDC. “It is an idea that unites residents and is the basis for communication with the outside world. Thus, branding, brand development is a complex process of analysing the strengths and weaknesses of the hromada relative to competitors, the process of defining identity, attracting and coordinating the opposite stances of stakeholders.”
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Attached images:
Область:
Донецька областьSource:
Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування

Share the news:
26 March 2025
ДСНС та Всеукраїнська Асоціація ОТГ об’єднують зусилля для зміцнення цивільного захисту громад
ДСНС та Всеукраїнська Асоціація ОТГ об’єднують...
В Українському кризовому медіацентрі відбулася пресконференція, присвячена досвіду та розвитку системи цивільного...
26 March 2025
В парламенті зареєстрували проєкт Закону про професійну освіту
В парламенті зареєстрували проєкт Закону про...
У Верховній Раді України група народних депутатів зареєстрували законопроєкт №13120 «Про внесення змін до Закону...
26 March 2025
28 березня - вебінар «Новий законопроєкт про...
28 березня, об 11:00 розпочнеться вебінар «Новий законопроєкт про механізми формування ліцейної мережі: що...
26 March 2025
До проєкту «Пліч-о-пліч» долучилися вже понад 400 громад
До проєкту «Пліч-о-пліч» долучилися вже понад...
Вже понад 400 громад з усієї України стали учасниками національного проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади». Проєкт...