Офіс реформ, ОДА та облрада розробили план спільних дій щодо реєстрації об'єднаних територіальних громад

24 листопада офіс реформ спільно з обласною державною адміністрацією та обласною радою провели розширене засідання Робочої групи з питань реєстрації та забезпечення функціонування об'єднаних територіальних громад Дніпропетровської області, створеної розпорядженням голови ОДА № Р-667/0/3-15 від 20.11.2015. Участь у розширеному засіданні також взяли представники Міністерства соціальної політики України, голови ОТГ Дніпропетровщини та керівники РДА і районних рад, де створені громади. Результатом заходу став план спільних дій обласної державної адміністрації, обласної ради, райдержадміністрацій, районних рад та об'єднаних територіальних громад щодо проведення реєстраційних процедур в ОТГ та здійснення заходів щодо їх ефективної управлінської діяльності.

Область:

Дніпропетровська область

Source:

Офіс реформ

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

20 September 2024

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю. Інтерв’ю Юрія Фомічева

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю....

Славутицький міський голова Юрій Фомічев про те, як за рахунок міжнародної співпраці подвоїти місцевий бюджет і...

19 September 2024

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10 міст 4 районів та більше 300 сіл та селищ в Україні

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10...

19 вересня 2024 року Верховна Рада України ухвалила Постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів...

19 September 2024

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності Всеукраїнської асоціації ОТГ

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду експерта(ки) з...

19 September 2024

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує до команди виконавчого офісу

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголосила конкурс на вакантні...