Тячівщина консолідується задля реформ

Понеділок в Офісі реформ насичений на спілкування! Голова Тячівської РДА Василь Дем’янчук відкрив цілу низку зустрічей, різних за змістом, але спільних у намірах змінити і зміцнити місцеве самоврядування на Закарпатті.

Керівнику виконавчої влади району вкрай важливим видається достеменно не лише знайомитися із процесами налагодження їхньої діяльності, але й активно долучитися до цих процесів. 

Після короткого ознайомлення із станом об’єднавчих процесів, Василь Юрійович пообіцяв максимальне сприяння новим громадам на рівні галузевих управлінь. Адже після першої сесії, яка, нагадаємо, прийняла пакет необхідних для започаткування діяльності документів, наступної реєстрації громад, яка повинна пройти найближчим часом, необхідно буде визначити штат виконкому громад, почати процес формування бюджету на наступний рік, визначити стратегію розвитку. І саме у цих процесах вкрай важливим буде допомога фахових, досвідчених спеціалістів, яких у районній адміністрації чимало. На їх допомогу, за словами голови РДА, молоді об’єднані громади можуть розраховувати!

Область:

Закарпатська область

Source:

Офіс реформ

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

20 September 2024

20 September 2024

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю. Інтерв’ю Юрія Фомічева

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю....

Славутицький міський голова Юрій Фомічев про те, як за рахунок міжнародної співпраці подвоїти місцевий бюджет і...

19 September 2024

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10 міст 4 районів та більше 300 сіл та селищ в Україні

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10...

19 вересня 2024 року Верховна Рада України ухвалила Постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів...

19 September 2024

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності Всеукраїнської асоціації ОТГ

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду експерта(ки) з...