Степан Барна: Ми стимулюємо громади вчитися самостійно залучати ресурс і ефективно ним розпоряджатися

Голова Тернопільської ОДА Степан Барна під час робочої поїздки відвідав Великогаївську об’єднану територіальну громаду. Він оглянув будівництво адміністративного будинку сільської ради, пересвідчився у якості ремонту дороги Грабовець-Скоморохи – яка з’єднує п’ять населених пунктів, а також побував у Баворівській ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Степан Барна переконаний, що розвиток територій в процесі децентралізації – це спільна зона відповідальності, і левова її частка, все таки, має бути на місцях. «Запропонувавши реформу, держава взяла на себе частину відповідальності, яку вона сумлінно несе: відповідно до поданих проектів громади отримують фінансування з Держбюджету. Тобто, Київ розуміє необхідність підтримки і забезпечує її, допомагає «стати на ноги». Але надважливо, щоб і в новоутворених громадах не сприйняли це, як єдине і постійне джерело надходження коштів. Тому на Тернопільщині ми стимулюємо громади вчитися самостійно залучати ресурс у свої бюджети і ефективно ним розпоряджатися», - зауважує Степан Барна.

За його словами, щонайменше 400 млн грн зараз знаходяться на депозитах органів місцевого самоврядування області, і одним із завдань є використати частину грошей на розвиток інфраструктури, зокрема на ремонт і будівництво доріг. Загалом же цього року на допомогу у розвитку інфраструктури територіальних громад держава спрямує близько 115 млн грн.

До складу Великогаївської громади увійшли 14 сіл. За словами сільського голови Олега Кохмана, громада активно розвивається і потребує розширення приміщень, і саме з цією метою здійснюють реконструкцію адміністративної будівлі сільської ради. Незабаром тут з’явиться ЦНАП, бухгалтерія, земельний, юридичний, освітній та медичний відділи. «Найбільше в чому ми зацікавлені – це, щоб люди могли отримати якісні послуги. А для цього мають бути і відповідні умови. Село на Тернопільщині може бути розвинутим і комфортним для проживання, і Великогаївська громада це доведе», - зазначає Олег Кохман.

Розвиток об’єднаних територіальних громад неможливий без належної інфраструктури. Саме тому одним із пріоритетних напрямків роботи в Тернопільській області є ремонт доріг.

«Цього року органи місцевого самоврядування, виконавча влада, Служба автомобільних доріг реалізовують проект співфінансування. Тобто, ті ремонти, які здійснюються Службою автомобільних доріг, дофінансовуються з місцевих бюджетів», - зазначив голова Тернопільської райдержадміністрації Олександр Похилий. За його словами принцип співфінансування стимулює органи місцевого самоврядування та громади збільшувати надходження коштів до бюджетів і взаємодіяти з підприємцями.

У 2017 році на умовах співфінансування зі Службою автомобільних доріг в  Тернопільському районі здійснюється ремонт автомобільних доріг загального користування Тернопіль-Козівка-Хоростків і Грабовець-Скоморохи.

Область:

Тернопільська область

Source:

Сайт Тернопільської ОДА

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

20 September 2024

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю. Інтерв’ю Юрія Фомічева

Інфраструктурний рай на кордоні з Білоруссю....

Славутицький міський голова Юрій Фомічев про те, як за рахунок міжнародної співпраці подвоїти місцевий бюджет і...

19 September 2024

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10 міст 4 районів та більше 300 сіл та селищ в Україні

Парламент ухвалив рішення про перейменування 10...

19 вересня 2024 року Верховна Рада України ухвалила Постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів...

19 September 2024

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності Всеукраїнської асоціації ОТГ

Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду експерта(ки) з...

19 September 2024

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує до команди виконавчого офісу

Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує...

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголосила конкурс на вакантні...