26 грудня відбувся практичний семінар на тему: «Організація роботи ЦНАП в умовах децентралізації повноважень, реалізація законодавства у сфері реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб. Практичні аспекти виконання вимог законодавства (проблеми, прогалини, шляхи вирішення)», організований ГО «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг» за фінансової підтримки Німецького бюро співробітництва GIZ.
Семінар мав на меті обговорення актуальних питань практичної реалізації повноважень у сфері реєстрації місця проживання фізичних осіб, ведення та функціонування Реєстрів територіальних громад, практичні аспекти складання матеріалів про адміністративні правопорушення, а також напрацювання рекомендацій центральним органам виконавчої влади щодо внесення змін до законодавства у даній сфері правовідносин.
Про державну політику у сфері надання адміністративних послуг присутнім розповіла перший заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Надія Насіковська. У своїй доповіді посадовець охарактеризувала існуючий стан справ у Центрах надання адміністративних послуг у Вінницькій області, а також напрямки та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг в Україні: «Вінницька область займає першу позицію серед усіх областей України за кількістю наданих адміністративних послуг, чия питома вага складає 12% загального обсягу по Україні. Звичайно, 69% усіх наданих адміністративних послуг надається Центрами надання адміністративних послуг у м. Вінниці. На сьогодні ми маємо 28 Центрів надання адміністративних послуг в області, а також 5 філій, де в загальному обсязі працює 106 людей. Позитивним зрушенням є покращення матеріально-технічної бази Центрів та збільшення їх приміщень у деяких районах області. Цього року ЦНАПи були профінансовані в п’ять разів більше, ніж в минулому році, а це дало можливість покращити якість надання адміністративних послуг».
Що стосувалось практичного аспекту семінару, присутні адміністратори Центрів надання адміністративних послуг райдержадміністрацій, міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад змогли обговорити порядок формування, адміністрування та ведення Реєстру територіальної громади, проблематику виконання їх повноважень та навчились оформленню матеріалів про адмінправопорушення.
Share the news:
19 September 2024
Парламент ухвалив рішення про перейменування 10 міст 4 районів та більше 300 сіл та селищ в Україні
Парламент ухвалив рішення про перейменування 10...
19 вересня 2024 року Верховна Рада України ухвалила Постанову про перейменування окремих населених пунктів та районів...
19 September 2024
Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності Всеукраїнської асоціації ОТГ
Вакансія. Експерт(ка) з міжнародної діяльності...
Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду експерта(ки) з...
19 September 2024
Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує до команди виконавчого офісу
Вакансії! Всеукраїнська асоціація ОТГ запрошує...
Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголосила конкурс на вакантні...
18 September 2024
Закон про відновлення середньострокового...
18 вересня Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо...