Створення опорних шкіл – це побудова ефективної системи освіти, — Геннадій Зубко

Наступний крок реформи децентралізації, яку ми впроваджуємо, — секторальна децентралізація, зокрема у галузі освіти. Питання створення в територіальних громадах опорних шкіл стає сьогодні ключовим. Про це сказав Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко під час зустрічі з представниками ОБСЄ.

«Децентралізація у галузі освіти і створення опорних шкіл – це зовсім інша, вища якість системи освіти, яку ми маємо дати нашим дітям. Саме це головна мета реформи, яку необхідно донести до людей. Опорні школи – це побудова ефективної системи освіти. Тому, чим швидше буде рухатися ця реформа, тим швидше ми зможемо більшій кількості дітей дати якісну освіту і особливо в сільській місцевості», — наголосив Геннадій Зубко.

Більше про деіентралізацію в освіті є ТУТ

Share the news:

Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

08 November 2024

21 листопада - тренінг «Окремі питання благодійної та гуманітарної допомоги, яка надається на користь територіальних громад»

21 листопада - тренінг «Окремі питання...

21 листопада о 10.30 розпочнеться тренінг на тему: «Окремі питання благодійної та гуманітарної допомоги, яка...

08 November 2024

Оновлення Положення про атестацію педагогічних працівників: основні зміни

Оновлення Положення про атестацію педагогічних...

Міністерство освіти і науки України оновило Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом від...

08 November 2024

Шполянська громада підтримує і розвиває своє волонтерське середовище

Шполянська громада підтримує і розвиває своє...

  У Шполянській громаді Черкаської області сотні людей долучаються до волонтерської допомоги переселенцям та...

08 November 2024

Announcement: Presentation of findings of the Nationwide Sociological Survey on Multilevel Governance

Announcement: Presentation of findings of the...

On 18 November 2023 (12.30-13.30 EET) the presentation of findings of the eighth Nationwide Sociological Survey on...