08 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Результати опитування працівників ЦНАП щодо надання окремих адміністративних послуг соціального характеру та соціальних послуг

У 2022 році відбулися значні зміни в наданні адміністративних послуг соціального характеру (АПСХ), а саме, зміна субʼєкта надання адміністративних послуг з призначення окремих адміністративних послуг соціального характеру: субсидій, пільг, компенсацій та допомог. Відповідні повноваження з 01.11.2022 року було передано від органів соціального захисту населення, Фонду соціального страхування України до Пенсійного фонду України.

Це було непростим завданням, адже АПСХ є одними з найбільш популярних послуг серед населення та стають навіть більш затребуваними в умовах війни. Тож Проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» спільно з Асоціацією ОТГ вирішили дослідити вплив зазначеного рішення на роботу ЦНАП та доступність окремих АПСХ для населення.

Результати показали наступне:

  1. Протягом перехідного періоду в частині ЦНАП зупинилося надання окремих АПСХ, але наразі рівень інтеграції АПСХ у ЦНАП повернувся до показників станом на листопад 2022 року і поступово росте.
  2. Задоволеність якістю взаємодії між ЦНАП та управліннями ПФУ є на досить високому рівні (31,2% - "добре"), та нижчому, ніж ЦНАП оцінювали якість взаємодії з УСЗН під час надання відповідних послуг (55,4% - "добре").
  3. Є значний запит від ЦНАП на типові інформаційні та технологічні картки від ПФУ, врегулювання ситуації із отриманням у ЦНАП інформації про результати надання послуг.

Детальніше з результатами опитування можна ознайомитись за посиланням

Views: 3050
Comments:
*To add comment you should be authorized or sign_in
Related news: Administrative services
Read more: