How does financial autonomy of educational establishments form pupils’ active public stance? How does it influence educational service quality? Which innovation approaches are implemented by founders to ensure financial autonomy for 100% of educational establishments? Why is the idea of financial autonomy not fully supported and how can it be changed?
From 10 A.M. till 12:12 A.M. on February, 16, 2022, there will be held the webinar: "Financial autonomy of educational establishments – implementation challenges and advantages: best municipality practices".
To partake in the event, please, register at the google-form at: https://forms.gle/4BrXRVwCzkDX3NxJ9.
19 December 2025
Locally-led Recovery Planning: How Polaris Strategic Sessions Work
Locally-led Recovery Planning: How Polaris...
The Polaris Programme continues to provide systematic support to hromadas under its Locally-led Recovery sphere. In...
19 December 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 December 2025
Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's State Budget 2026 Overview
Public Finance for Children (PF4C) Ukraine's...
UNICEF Ukraine has prepared a brief overview of Ukraine’s State Budget for 2026, with a focus on financing for social...
19 December 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...