Туризм в інформаційному полі або Як заповнити інформаційний вакуум про туристичний потенціал громад

Розбудова туристичної інфраструктури без інформаційного супроводу не сприятиме монетизації туризму. Саме тому про туристичні об’єкти, логістику та події потрібно писати статті, знімати відео та фото, створювати тематичні сайти та сторінки в соціальних медіа.

До таких висновків сьогодні дійшли фахівці із розвитку туризму в ОТГ Житомирщини на семінарі «Розвиток та популяризація туризму в громадах», який організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, обласний туристичний інформаційний центр та управління культури і туризму Житомирської ОДА.

«Сьогодні без інформаційної складової дуже складно досягнути якісних показників у туристичній сфері. Тому ми повинні створити умови, щоб наш перспективний турист міг отримати вичерпну інформацію про всі туристичні принади громади, не виходячи із дому», - переконаний Василь Кравчук, директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру.

Фахівці громад спілкувались із журналістами телеканалу “Союз-ТВ”, “Житомирської хвилі” та інтернет видань, які розповіли про механізми збору інформації у своїх редакціях та пріоритетні теми для висвітлення.

«Цікаво почути пересічних людей та їхні розповіді, з перших вуст отримати інформацію про події та цікаві об’єкти у громадах, адже саме це цікавить наших слухачів. Важливо зрозуміти, що посадовці та політики менш цікаві, ніж креативні події в громаді», - переконувала Олена Слободенюк, редактор «Житомирської хвилі».

Налагодження каналів комунікації між громадою та ЗМІ, і, що найважливіше, між громадою та туристами – це тривалий та складний процес, який потребує знань та ресурсів. Нагадаємо, що у серпні 2018 року громади Житомирщини презентували туристичні маршрути в ОТГ.

«Ці маршрути мають багато цікавих нових локацій, про які ще туристи і журналісти знають мало. Тому створення акаунтів у соціальних мережах, наповнення сайтів громад інформацією про нові локації дозволить виправити цей інформаційний вакуум», - вважає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

25.09.2018 - 15:50 | Переглядів: 11867

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Читайте також:

18 грудня 2025

Проєкт U-RESTORE розпочав відбір 12 громад у Житомирській та Дніпропетровській областях для проєктів відновлення

Проєкт U-RESTORE розпочав відбір 12 громад у...

  Проєкт «Підтримка відновлення України для забезпечення прозорості, взаємодії, стійкості та розширення...

18 грудня 2025

У Тростянецькій громаді завершили перший в Україні проєкт зеленої реконструкції багатоквартирного будинку

У Тростянецькій громаді завершили перший в...

У Тростянці на Сумщині завершено унікальний для України проєкт зеленої реконструкції п’ятиповерхового житлового...

18 грудня 2025

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка Асоціацій ОМС»

Вакансія: Керівник (-ця) напряму «Підтримка...

Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у воєнний...

18 грудня 2025

До кінця року у громадах України завершать 203 проєкти розвитку — охоплення понад 5 млн людей

До кінця року у громадах України завершать 203...

До кінця 2025 року в громадах по всій країні буде завершено 203 проєкти розвитку та відновлення. Про це повідомив...