Туризм в інформаційному полі або Як заповнити інформаційний вакуум про туристичний потенціал громад

Розбудова туристичної інфраструктури без інформаційного супроводу не сприятиме монетизації туризму. Саме тому про туристичні об’єкти, логістику та події потрібно писати статті, знімати відео та фото, створювати тематичні сайти та сторінки в соціальних медіа.

До таких висновків сьогодні дійшли фахівці із розвитку туризму в ОТГ Житомирщини на семінарі «Розвиток та популяризація туризму в громадах», який організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, обласний туристичний інформаційний центр та управління культури і туризму Житомирської ОДА.

«Сьогодні без інформаційної складової дуже складно досягнути якісних показників у туристичній сфері. Тому ми повинні створити умови, щоб наш перспективний турист міг отримати вичерпну інформацію про всі туристичні принади громади, не виходячи із дому», - переконаний Василь Кравчук, директор Житомирського обласного туристичного інформаційного центру.

Фахівці громад спілкувались із журналістами телеканалу “Союз-ТВ”, “Житомирської хвилі” та інтернет видань, які розповіли про механізми збору інформації у своїх редакціях та пріоритетні теми для висвітлення.

«Цікаво почути пересічних людей та їхні розповіді, з перших вуст отримати інформацію про події та цікаві об’єкти у громадах, адже саме це цікавить наших слухачів. Важливо зрозуміти, що посадовці та політики менш цікаві, ніж креативні події в громаді», - переконувала Олена Слободенюк, редактор «Житомирської хвилі».

Налагодження каналів комунікації між громадою та ЗМІ, і, що найважливіше, між громадою та туристами – це тривалий та складний процес, який потребує знань та ресурсів. Нагадаємо, що у серпні 2018 року громади Житомирщини презентували туристичні маршрути в ОТГ.

«Ці маршрути мають багато цікавих нових локацій, про які ще туристи і журналісти знають мало. Тому створення акаунтів у соціальних мережах, наповнення сайтів громад інформацією про нові локації дозволить виправити цей інформаційний вакуум», - вважає Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

25.09.2018 - 15:50 | Переглядів: 10401

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Читайте також:

15 січня 2025

Календар міжнародних подій 2025 для громад

Календар міжнародних подій 2025 для громад

Перше півріччя 2025 року обіцяє бути насиченим на міжнародні події, які стосуватимуться місцевого самоврядування, а...

15 січня 2025

Уряд затвердив порядок надання додаткової дотації громадам у 2025 році

Уряд затвердив порядок надання додаткової...

14 січня Уряд ухвалив постанову №23 «Про затвердження Порядку та умов надання додаткової дотації з державного бюджету...

15 січня 2025

Як розподілятиметься 6,2 млрд грн субвенції на укриття у школах у 2025 році - інфографіка

Як розподілятиметься 6,2 млрд грн субвенції на...

Цьогоріч держава виділяє 6,2 мільярда гривень на створення захищених умов для учнів і вчителів. Пріоритет...

15 січня 2025

На своєму місці. Випуск 6. Медичні послуги Оржицької громади

На своєму місці. Випуск 6. Медичні послуги...

В цьому випуску «На своєму місці» - про Оржицьку селищну територіальну громаду Лубенського району на Полтавщині. Ще у...