Як громади Житомирщини планують заробляти на туризмі

6 серпня у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування відбувся «Ярмарок туристичних пропозицій Житомирщини», на якому фахівці дев’яти ОТГ регіону презентували нові туристичні маршрути для туроператорів та представників туристичних фірм регіону та Києва. Тетерівська, Станишівська, Семенівська, Овруцька, Радомишльська, Червоненська, Олевська, Баранівська та Новоборівська ОТГ підготували презентації та розрахунки вартості поїздок по нових маршрутах.

«Громади почали дивитись на туризм, як на можливість заробити. І для цього готові не лише говорити, що у них є із туристичних об’єктів, а й робити конкретні кроки з розвитку туристичної інфраструктури та залучення туроператорів і туристів», - наголосив Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку Житомирського ЦРМС.

Ці дев’ять громад напрацьовували нові маршрути та розраховували вартість надання супутніх послуг у вигляді харчування, ночівлі, оренди велосипедів та сапсерфів, квитків у музеї та інші заклади для того, щоб переконати представників туроператорів та турагенцій, що маршрут у громаді буде прибутковим.

«Тур по громаді триватиме один день і передбачатиме огляд 5 об’єктів культурної спадщини роду Терещенків. Вартуватиме тур 450 гривень, і туроператор на групі з 15 осіб отримає прибуток у розмірі 750 гривень. За 40 вікендів це становитиме 30 тисяч гривень», - розповіла Юлія Степанчук, фахівець Червоненської ОТГ, яка представляла маршрут «Майже забута історія» Червоненської ОТГ.

Іван Ліптуга, голова Національної туристичної організації, та Віталіна Мартиновська, заступник директора департаменту туризму та курортів Мінекономрозвитку України, високо оцінили напрацювання громад Житомирщини, оскільки наразі саме ОТГ розпочинають реальну роботу з розвитку туристичної інфраструктури.

«Ключова річ – мотивація. Громади, однозначно, зацікавленні та вмотивовані розвивати відповідну інфраструктуру і роблять це з креативом. Формальність підходу зникла, тому варто чекати гарних результатів такої роботи», - переконана Віталіна Мартиновська, заступник директора департаменту туризму та курортів Мінекономрозвитку України.

У процесі підготовки турпродуктів громади зібрали масу інформації про туристичні об’єкти, спільно із фахівцями ЦРМС та партнерами опрацювали логістику, контент маршрутів, можливості ночівлі, харчування, активного відпочинку та все це склали у один ланцюжок. Наступним кроком для розвитку цієї сфери є інформування туроператорів із інших регіонів та популяризація маршруту серед туристів.

«Ми маємо багато природніх об’єктів та історичних пам’яток. Крім того, сьогодні активно працюємо над подієвим туризмом. Паралельно ми якомога ширше висвітлюємо наші переваги і залучаємо все нових і нових туристів», - поділилась Оксана Левківська, фахівець Овруцької ОТГ.

Ініціатор ярмарку, Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений  за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України, спільно із партнерами ГО «Житомирська туристична асоціація» та управлінням культури та туризму Житомирської ОДА, продовжуватиме роботу із громадами у сфері розвитку туризму. Зокрема в ОТГ, які напрацьовують стратегії розвитку, відбулись спільні навчальні й практичні заходи, поїздки і воркшопи.

Приєднані зображення:

Теги:

туризм

Область:

Житомирська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

12 листопада 2024

Ідеї, що зміцнюють місцеву економіку. Що таке креативні хаби, і як вони вдихають життя в громади

Ідеї, що зміцнюють місцеву економіку. Що таке...

Сьогодні економічний успіх громади визначається не лише кількістю вироблених товарів, а й здатністю генерувати нові...

12 листопада 2024

Мінрегіон у партнерстві з UCORD налагоджує комунікації з Агенціями регіонального розвитку

Мінрегіон у партнерстві з UCORD налагоджує...

Міністерство розвитку громад та територій України налагоджує комунікації з агенціями регіонального розвитку...

12 листопада 2024

Як громадам ставати регіональними полюсами зростання

Як громадам ставати регіональними полюсами...

Автори: Ярослав Жидик, асоційований партнер консалтингової компанії СІВІТТА Мирослав Кошелюк, експерт з місцевого...