Прозорі соціальні офіси – гідні умови для прийому громадян та якісного надання послуг

Майже 40 представників міських, районних управлінь соцзахисту разом з посадовцями ОТГ Донецької області приїхали до Харкова, щоб познайомитися з роботою прозорих соціальних офісів.

Організатором навчального туру «Обмін найкращими практиками щодо створення центрів соціальних послуг та надання соціальних послуг у Харківській області» виступив Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України, спільно з Департаментом соціального захисту Донецької облдержадміністрації.

Саме Харків для навчального туру обрали через те, що Харків – одне з пілотних міст, де ці «прозорі офіси» взагалі відкриті та ефективно функціонують. У поточному році якість надання адміністративних функцій у Харкові була значно підвищена. У двох районах міста відкрили Прозорі офіси, а також найпотужніший в Україні Регіональний Центр послуг, де водночас налаштована робота 82 операторів та надаються близько 400 послуг, а за день вдається прийняти 3,5 тис. відвідувачів.

Розпочалася зустріч у Харківській міськраді, де гостям з Донеччини презентували роботу соціальних офісів, розповіли про важливі організаційні моменти, які довелося вирішувати перед відкриттям об'єктів з надання послуг населенню. Після офіційної зустрічі делегація Донецької області відправилася на власні очі подивитися, як відбувається обслуговування людей у соціальних офісах Шевченківського та Київського районів міста Харкова, а також Регіональному центрі послуг у Московському районі.

Гостям показали як працюють оператори фронт-офісів, покроково познайомили яким чином відбувається прийом документів, починаючи з електронної черги та закінчуючи безпосереднім спілкуванням відвідувача з оператором. Начальник Дружківського управління соціального захисту населення Галина Небогатікова спробувала звернутися за консультацією до фахівця соціального офісу, щоб упевнитися в якісному рівні підготовки  харківських робітників.

Як зазначили в Харківській мерії, високий рівень обслуговування людей у короткий термін став можливим не лише завдяки одночасній роботі великої кількості операторів, але й запровадженню єдиного електронного реєстру громади, де узагальнена інформація про кожного мешканця, про всі підприємства та організації. Коли людина приходить зі своїм питанням, то всі відомості, які містяться у реєстрі, підтягуються на екран оператора, це значно прискорює надання послуги.

Саме такий підхід до роботи зацікавив більшість донецької делегації, які мають намір донести до керівництва міст та районів усю важливість запровадження  єдиного реєстру. Загалом візит до Харкова був корисний усім учасникам поїздки.

Олена Уфатова, керуюча справами Миколаївської ОТГ:

«Для мене була можливість на власні очі побачити, як організована робота єдиного соціального офісу, яка структура та технології надання послуг. Миколаївська громада наразі працює над відкриттям власного соціального офісу. Його розмістять  у приміщенні колишнього дитсадка, ремонт вже розпочатий завдяки фінансуванню ПРООН. Завершення робот заплановане на травень 2018 року. В одному місці будуть ЦНАП, єдиний соціальний офіс, управління Пенсійного фонду».

Юліанна Стужук, заступник голови Іллінівської ОТГ:

«Навчальний тур був важливою складовою інформаційної підтримки об’єднаних громад.  Про нову форму надання соціальних послуг «Прозорий офіс» я вже чула. Харків'яни -«законодавці моди» єдиних соціальних офісів, починаючи з модернового стилю ремонту та організації, закінчуючи форматом надання величезної кількості соціальних послуг. У Іллінівській громаді ми теж готові почати запроваджувати певні елементи прозорих соціальних офісів для надання якісних послуг та рівняючись на потреби громади».

Світлана Рубцова, начальник УСЗН військово-цивільної адміністрації м. Авдіївка:

«Приїхала подивитися як створені та функціонують прозорі соціальні офіси – масштаби надихають! Наразі Авдіївка не на тій стадії, де можливі подібні проекти, але будемо намагатися досягнути високого рівня.

Міськрада займається розробкою ПКД по розбудові єдиного соціального офісу – тільки документація обійдеться в 120 тис. грн. Сума робіт поки що з’ясовується, під Прозорий офіс маємо намір пристосувати двоповерхову будівлю нинішнього управління соціального захисту населення, яке потребує капітального ремонту та реконструкції».

За словами Людмили Романенко, заступника директора обласного департаменту соціального захисту, на Донеччині готові працювати в форматі Прозорих соціальних офісів, потрібна підтримка державного бюджету для їх відкриття та розуміння з боку керівництва міст та районів щодо важливості надання якісних соціальних послуг.

«У першу чергу маємо створити комфортні умови для людей, що приходять за послугами. Таким чином вони побачать, що влада про них піклується. Важливі також гідні умови праці робітників соціальних офісів, можливості для розміщення документів. Рівень професіоналізму фахівців УСЗН на Донеччині – високий, вони готові працювати в сучасному форматі», - підкреслила Людмила Романенко.

Область:

Харківська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

19 листопада 2024

Державний бюджет на 2025 рік ухвалений: які ресурси матиме місцеве самоврядування

Державний бюджет на 2025 рік ухвалений: які...

19 листопада Верховна Рада України ухвалила в цілому Закон України «Про Державний бюджет України на 2025 рік»....

19 листопада 2024

В’ячеслав Негода про соцдослідження децентралізації: «Громади готові до подальших змін — реформа має дати їм інструменти»

В’ячеслав Негода про соцдослідження...

  «77% українців підтримують реформу місцевого самоврядування навіть у складні часи. Це не лише підтверджує...

19 листопада 2024

Підтримка населенням децентралізації залишається на рівні 77% – дані всеукраїнського соціологічного дослідження

Підтримка населенням децентралізації...

Реформа місцевого самоврядування та територіальної організації влади (децентралізація) має стабільно високий рівень...

19 листопада 2024