Фахівці облдержадміністрації надали методичну допомогу керівництву Тлумацької міської ОТГ
Створена наприкінці минулого року Тлумацька об’єднана територіальна громада – одна з найбільших в області. Сьогодні формується її управлінський апарат, тривають процеси набуття функцій і повноважень та передачі майна.
З метою вивчення проблем, з якими стикається керівництво об’єднаної громади, надання методичної допомоги у забезпеченні діяльності ОТГ до Тлумача прибула робоча група з облдержадміністрації, очолювана заступником голови ОДА Валерієм Крецулом. У зустрічі взяв участь директор Івано-Франківського центру розвитку місцевого самоврядування Руслан Панасюк. У міській раді представники облдержадміністрації спілкувалися з керівництвом об’єднаної громади, керівниками структурних підрозділів РДА, районної лікарні.
За словами голови Тлумацької ОТГ Романа Круховського, формування управлінської структури об’єднаної громади ще не завершене. У виконавчому апараті ОТГ утворюються відділи, в тому числі відділи житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, освіти, молоді та спорту, економічного розвитку, торгівлі, інвестицій та сільського господарства. Оголошені та проходять конкурси на заміщення вакантних посад керівників цих відділів. Прикладом для формування штату управлінського апарату стали уже існуючі громади Івано-Франківської, Чернівецької і Тернопільської областей.
З початку року повноваження в управлінні закладами освіти, культури, охорони здоров’я громади були передані до районного бюджету. Відповідно передавалась у районний бюджет освітня та медична субвенція, з якої виплачувалась заробітна плата педагогічним працівникам та медикам. Видатки на зарплату працівникам допоміжно-технічного персоналу фінансувались за рахунок інших субвенцій та власних надходжень ОТГ.
Водночас закривалися казначейські рахунки ліквідованих сільських рад, проходила інвентаризація майна та передача його на баланс об’єднаної громади.
Валерій Крецул акцентував увагу на питаннях, які слід вивчити та надати фахову консультацію, – передачу об’єктів на баланс міської ради, розподіл освітньої і медичної субвенцій, прийом на роботу у виконавчий апарат міської ради. «Наша зустріч дозволить визначити, у чому керівництву ОТГ потрібна допомога, щоб в подальшому працювати за відповідними напрямками», – зазначив заступник голови ОДА.
Предметну розмову з головою ОТГ, його профільними заступниками та керівниками окремих відділів вели представники структурних підрозділів облдержадміністрації: заступник директора департаменту фінансів Ганна Качур, заступник начальника управління культури, національностей та релігій Мирослава Корнелюк, начальник відділу департаменту освіти, науки та молодіжної політики Лілія Січовська, головний спеціаліст з організації первинної медико-санітарної допомоги департаменту охорони здоров’я Галина Микула.
Проаналізувавши стан справ за галузями, члени робочої групи напрацювали рекомендації щодо фінансування видатків, організації управління закладами територіальної громади, кадрових призначень тощо.
Поділитися новиною:
16 квітня 2025
Що передбачає ухвалений за основу проєкт Закону «Про професійну освіту»
Що передбачає ухвалений за основу проєкт Закону...
В Міністерстві освіти і науки України розповіли, що передбачає ухвалений сьогодні за основу проєкт Закону «Про...
16 квітня 2025
До проєкту "Пліч-о-пліч" доєднались вже 450 громад, – Олексій Кулеба
До проєкту "Пліч-о-пліч" доєднались вже 450...
16 квітня в Києві проходить Міжнародний форум згуртованості. У центрі уваги - питання всебічної співпраці між...
16 квітня 2025
Пліч-о-Пліч для підтримки і взаємодії громад: основні тези панельної дискусії
Пліч-о-Пліч для підтримки і взаємодії громад:...
16 квітня в рамках “Міжнародного форуму згуртованості – творимо майбутнє” одна із панелей була присвячена проєкту...
16 квітня 2025
Четвертий з трьох: Парламент ухвалив за основу законопроєкт «Про професійну освіту»
Четвертий з трьох: Парламент ухвалив за основу...
16 квітня Верховна Рада України ухвалила за основу проєкт Закону №13107-д «Про професійну освіту», який встановлює...