Компетентність чиновників люди оцінюють за комфортністю умов надання послуг населенню
Завдяки децентралізації відбулася передача від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популяних послуг. Чи підвищився рівень їх надання зокрема в Харкові?
Орієнтир на онлайн-режим
Децентралізація стала сприятливим чинником для підвищення рівня реєстраційних послуг у Харкові. На цьому наголосила заступник Харківського міського голови Тетяна Чечетова-Терашвілі під час презентації результатів дослідження «Оцінка дотримання принципів верховенства права при наданні реєстраційних послуг в місті Харкові».
Загалом дослідження, яким охопили 7 міст України, проводили в межах проекту шведського урядового агентства Академії Фольке Бернадотте, відомого реалізацією загальної місії щодо участі в міжнародних миротворчих операціях і антикризовому управлінні. Соціологи провели опитування у грудні 2016 року. Запитання і до працівників департаменту реєстрації та центрів надання адміністративних послуг, і до клієнтів стосувалися законності, доступності, прозорості та інших принципів роботи.
Як повідомили соціологи, дослідження виявило високий рівень забезпечення принципів верховенства права в департаменті реєстрації і в ЦНАП, де надають реєстраційні послуги.
За словами директора департаменту реєстрації Олега Дробота, результати дослідження показали сильні сторони сфери надання реєстраційних послуг і певні недоліки.
«Завжди є що поліпшити і куди розвиватися. Якщо реєстрацію нерухомості й місця проживання в ЦНАП упроваджено, то над реєстрацією бізнесу нам ще потрібно працювати. Найближчим часом плануємо впровадити цю послугу в центрах. Стикаємося з недосконалістю законодавства і дуже поганою роботою державного реєстру, робитимемо цю послугу більш зручною й доступною для харків’ян. Також рухатимемося в напрямку автоматизації всіх процесів, орієнтуватимемося на онлайн-послуги. Найближчим часом послуга реєстрації місця проживання з’явиться в режимі онлайн. Дамо змогу заявникові надіслати нам пакет документів і отримати прогноз результату, з яким він вийде з центру», — розповів Олег Дробот. Тетяна Чечетова-Терашвілі наголосила, що основне завдання будь-якого органу влади — створення комфортних умов для надання послуг населенню. За цим люди оцінюють компетентність органів влади. Децентралізація в межах передачі від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популярних послуг дала змогу вдосконалити цю роботу. А будь-які зауваження і пропозиції сторонніх експертів допомагають зробити нашу роботу якіснішою.
Сфера надання реєстраційних послуг кожного місяця стає дедалі привабливішою для населення та бізнесу.
01 квітня 2025
Каталоги можливостей: квітневі пропозиції для громад та бізнесу
Каталоги можливостей: квітневі пропозиції для...
Міністерство розвитку громад та територій спільно з проєктом "Відновлення для всіх" (RFA) продовжує готувати каталоги...
01 квітня 2025
Схвалено ще 14 проєктів у межах Програми відновлення України III
Схвалено ще 14 проєктів у межах Програми...
31 березня відбулося п’яте засідання Експертної робочої групи, яка розглядає проєкти на фінансування в межах Програми...
01 квітня 2025
Нагляд як партнерство і допомога - думки про необхідність забезпечення законності рішень на місцях
Нагляд як партнерство і допомога - думки про...
Україна єдина країна на Європейському континенті, яка не має цивілізованого нагляду за законністю рішень органів...
01 квітня 2025
Народовладдя в дії: ключові рекомендації для місцевого самоврядування
Народовладдя в дії: ключові рекомендації для...
Автор: Павло Пущенко, експерт із залучення мешканців, програма Polaris Протягом 2024 року в Україні було...