Влада стає дедалі ближчою до народу
Компетентність чиновників люди оцінюють за комфортністю умов надання послуг населенню
Завдяки децентралізації відбулася передача від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популяних послуг. Чи підвищився рівень їх надання зокрема в Харкові?
Орієнтир на онлайн-режим
Децентралізація стала сприятливим чинником для підвищення рівня реєстраційних послуг у Харкові. На цьому наголосила заступник Харківського міського голови Тетяна Чечетова-Терашвілі під час презентації результатів дослідження «Оцінка дотримання принципів верховенства права при наданні реєстраційних послуг в місті Харкові».
Загалом дослідження, яким охопили 7 міст України, проводили в межах проекту шведського урядового агентства Академії Фольке Бернадотте, відомого реалізацією загальної місії щодо участі в міжнародних миротворчих операціях і антикризовому управлінні. Соціологи провели опитування у грудні 2016 року. Запитання і до працівників департаменту реєстрації та центрів надання адміністративних послуг, і до клієнтів стосувалися законності, доступності, прозорості та інших принципів роботи.
Як повідомили соціологи, дослідження виявило високий рівень забезпечення принципів верховенства права в департаменті реєстрації і в ЦНАП, де надають реєстраційні послуги.
За словами директора департаменту реєстрації Олега Дробота, результати дослідження показали сильні сторони сфери надання реєстраційних послуг і певні недоліки.
«Завжди є що поліпшити і куди розвиватися. Якщо реєстрацію нерухомості й місця проживання в ЦНАП упроваджено, то над реєстрацією бізнесу нам ще потрібно працювати. Найближчим часом плануємо впровадити цю послугу в центрах. Стикаємося з недосконалістю законодавства і дуже поганою роботою державного реєстру, робитимемо цю послугу більш зручною й доступною для харків’ян. Також рухатимемося в напрямку автоматизації всіх процесів, орієнтуватимемося на онлайн-послуги. Найближчим часом послуга реєстрації місця проживання з’явиться в режимі онлайн. Дамо змогу заявникові надіслати нам пакет документів і отримати прогноз результату, з яким він вийде з центру», — розповів Олег Дробот. Тетяна Чечетова-Терашвілі наголосила, що основне завдання будь-якого органу влади — створення комфортних умов для надання послуг населенню. За цим люди оцінюють компетентність органів влади. Децентралізація в межах передачі від центральних органів влади на місцевий рівень найбільш популярних послуг дала змогу вдосконалити цю роботу. А будь-які зауваження і пропозиції сторонніх експертів допомагають зробити нашу роботу якіснішою.
Сфера надання реєстраційних послуг кожного місяця стає дедалі привабливішою для населення та бізнесу.
Поділитися новиною:
28 березня 2025
Відтермінування розробки комплексних планів громад: Парламент ухвалив закон, але…
Відтермінування розробки комплексних планів...
25 березня 2025 року Верховна Рада України повторно після правок від Президента ухвалила в цілому проєкт Закону №9549...
28 березня 2025
Уряд схвалив початок реалізації нової фази Програми екстреного відновлення
Уряд схвалив початок реалізації нової фази...
Кабінет Міністрів України схвалив підписання Грантової угоди, яка дозволить розпочати четверту фазу Програми...
28 березня 2025
Формування мережі ліцеїв: принципи, винятки з правил та фінансові моделі (запис вебінару)
Формування мережі ліцеїв: принципи, винятки з...
Швейцарсько-український проєкт DECIDE провів вебінару «Формування мережі ліцеїв: принципи, винятки з правил та...
27 березня 2025
Взаємодія, що має силу: всеукраїнські асоціації формують спільну позицію
Взаємодія, що має силу: всеукраїнські асоціації...
27 березня 2025 року в Києві Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» підписала Меморандуми...