Доступність послуг в Україні: досягнення та виклики. Проєкт PROSTO підсумував свою діяльність
Доступність послуг в Україні: досягнення та виклики. Проєкт PROSTO підсумував свою діяльність

21 березня у Києві понад 100 керівників Центрів надання адміністративних послуг, представники міністерств, асоціацій місцевого самоврядування, експертної спільноти зустрілися на підсумковій конференції проєкту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні».


«Ми дуже вдячні шведському Уряду, який допомагає нам подолати труднощі на шляху відновлення доступу мешканців до послуг. Я також хочу зазначити, що наші поточні завдання, зумовлені повномасштабним російським вторгненням, не були б такими дієвими, якби в Україні не було такої фахової мережі Центрів надання адміністративних послуг, професіоналів, які дійсно розуміють, як працювати з мешканцями у своїх громадах», - сказала Олександра Азархіна, заступниця міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України під час вітального слова.

 

 

«Разом із центральними та місцевими органами влади ми прагнемо зміцнити інституційний потенціал, посилити адміністративні компетенції та організаційні можливості, щоб закласти міцну основу для стійкості та сталого розвитку України. Надаючи послуги та служачи мешканцям навіть у найскладніших обставинах, Центри надання адміністративних послуг щодня виявляють свою стійкість та відданість, допомагаючи у відновленні української державності на місцях. SALAR International продовжить підтримувати місцеве самоврядування в процесі становлення мирної, процвітаючої та децентралізованої України», - зазначив Райян Нокс, керуючий директор SALAR International.

 

 

Учасники конференції обговорили ключові аспекти розвитку системи точок доступу до послуг, дізналися більше про добрі практики організації надання послуг у громадах, а також шляхи подолання поточних викликів при використанні різноманітних інструментів і засобів з метою покращення доступності послуг для мешканців.

Панельні дискусії та обговорення Конференції були спрямовані на пошук можливостей для професійного розвитку персоналу ЦНАП, організації надання послуг ветеранам війни та членам їх сімей через ЦНАП, законодавчого забезпечення стійкого розвитку системи адміністративних послуг.

«За період співпраці з проєктом PROSTO нам вдалось підтримати громади - відновити і налагодити надання публічних послуг у центрах надання адміністративних послуг. Дякую шведському уряду за підтримку сфери, яку ми координуємо та покращуємо навіть у такий складний для України час. Ваша готовність працювати разом з нами в ці важкі часи є великим дорогоцінним внеском у наші зусилля. Наша співпраця стала основою успішної роботи, надаючи нам ресурси та підтримку для забезпечення безперебійної роботи під час надання державного сервісу. Мережа ЦНАП у кожному регіоні, долаючи виклики та труднощі, цінує вашу допомогу, яка стала невід'ємною частиною нашої спільної місії в забезпеченні необхідних послуг громадянам», -  підкреслила Марина Бобраніцька, начальниця управління системного розвитку надання адмінпослуг Міністерства цифрової трансформації України.  

 

 

На заході були також представлені напрацювання проєкту PROSTO щодо мобільних рішень для надання публічних послуг та надання в ЦНАП супутніх та інших публічних послуг і функцій, детальніше про які у наступних публікаціях.

Переглядів: 534
Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Новини на тему: адміністративні послуги
Читайте також: