У часи воєнного стану перед громадами постають нові виклики. Серед них – працевлаштування внутрішньо переміщених осіб і забезпечення сприятливих умов для започаткування ними власної справи. Ще одним актуальним питанням є підвищення рівня медіаграмотності серед мешканців громади, зокрема для того, щоб уміти розрізняти фейки, виявляти маніпуляції та перевіряти інформацію в надійних джерелах.
Інфографіки, створені Проєктом USAID «ГОВЕРЛА» в рамках інформаційної кампанії «Громада Діє», допоможуть покроково розв’язати ці питання. Кампанія присвячена найактуальнішим порадам для українських громад під час воєнного стану. Усі матеріали створені спільно з медіа, яке приносить добрі новини, «ШоТам».
Поділитися новиною:
16 вересня 2024
Можливості й розвиток – як Вижницька громада на Буковині долає виклики й будує нові плани
Можливості й розвиток – як Вижницька громада на...
«Ворота в Карпати» – так називає себе Вижницька громада Чернівецької області, розташована в передгір’ї буковинського...
16 вересня 2024
26 вересня - вебінар «Особливості складання...
Під час вебінару експертка Програми USAID DOBRE з питань місцевих фінансів Наталія Сушко надаватиме актуальну...
16 вересня 2024
25 серпня - вебінар «Актуальні питання здійснення відкритих торгів в умовах воєнного стану»
25 серпня - вебінар «Актуальні питання...
Під час вебінару експерти Програми USAID DOBRE з питань публічних закупівель Мирослав Сімка і Юрій Кузько допоможуть,...
16 вересня 2024
Співпрацюємо з БУР: простори для молоді і власників тварин
Співпрацюємо з БУР: простори для молоді і...
Громадська організація БУР та Програма «U-LEAD з Європою» запустили програму Довгострокового волонтерства, присвячену...