Як громаді створити робочі місця для ВПО, допомогти їм відкрити власну справу й підвищити рівень медіаграмотності мешканців – інфографіки

У часи воєнного стану перед громадами постають нові виклики. Серед них – працевлаштування внутрішньо переміщених осіб і забезпечення сприятливих умов для започаткування ними власної справи. Ще одним актуальним питанням є підвищення рівня медіаграмотності серед мешканців громади, зокрема для того, щоб уміти розрізняти фейки, виявляти маніпуляції та перевіряти інформацію в надійних джерелах.

Інфографіки, створені Проєктом USAID «ГОВЕРЛА» в рамках інформаційної кампанії «Громада Діє», допоможуть покроково розв’язати ці питання. Кампанія присвячена найактуальнішим порадам для українських громад під час воєнного стану. Усі матеріали створені спільно з медіа, яке приносить добрі новини, «ШоТам».

Приєднані зображення:

Теги:

соціальні послуги комунікації війна

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:
*Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

16 вересня 2024

Можливості й розвиток – як Вижницька громада на Буковині долає виклики й будує нові плани

Можливості й розвиток – як Вижницька громада на...

«Ворота в Карпати» – так називає себе Вижницька громада Чернівецької області, розташована в передгір’ї буковинського...

16 вересня 2024

16 вересня 2024

25 серпня - вебінар «Актуальні питання здійснення відкритих торгів в умовах воєнного стану»

25 серпня - вебінар «Актуальні питання...

Під час вебінару експерти Програми USAID DOBRE з питань публічних закупівель Мирослав Сімка і Юрій Кузько допоможуть,...

16 вересня 2024

Співпрацюємо з БУР: простори для молоді і власників тварин

Співпрацюємо з БУР: простори для молоді і...

Громадська організація БУР та Програма «U-LEAD з Європою» запустили програму Довгострокового волонтерства, присвячену...