У часи воєнного стану перед громадами постають нові виклики. Серед них – працевлаштування внутрішньо переміщених осіб і забезпечення сприятливих умов для започаткування ними власної справи. Ще одним актуальним питанням є підвищення рівня медіаграмотності серед мешканців громади, зокрема для того, щоб уміти розрізняти фейки, виявляти маніпуляції та перевіряти інформацію в надійних джерелах.
Інфографіки, створені Проєктом USAID «ГОВЕРЛА» в рамках інформаційної кампанії «Громада Діє», допоможуть покроково розв’язати ці питання. Кампанія присвячена найактуальнішим порадам для українських громад під час воєнного стану. Усі матеріали створені спільно з медіа, яке приносить добрі новини, «ШоТам».
22 грудня 2025
Статут демократії: Криничанська громада серед перших в Україні прийняла новий ключовий документ
Статут демократії: Криничанська громада серед...
Незважаючи на складну безпекову ситуацію, громади Дніпропетровської області не припиняють роботу над побудовою...
22 грудня 2025
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний хаб DECIDE для учнів 7–9 класів
В Броварах відкрився сучасний профорієнтаційний...
У Броварському професійному коледжі запрацював новий, вже дев’ятий за рахунком, профорієнтаційний хаб, створений в...
22 грудня 2025
Закон про забезпечення законності та прозорості...
5 листопада поточного року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких...
22 грудня 2025
Перетворення комунального підприємства на...
Перетворення комунального підприємства (КП) на акціонерне товариство (АТ) або товариство з обмеженою...