Міністерство фінансів України спрямувало виконавчим органам областей листа (від 07.10.2022 р. № 05120-03-6/23079) щодо кроків, які необхідно здійснити при прийнятті рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами.
У листі йдеться, що для отримання погодження такого рішення орган місцевого самоврядування (військова адміністрація) (далі – ініціатор) надсилає Мінфіну письмове звернення, до якого додає належним чином оформлені такі документи:
Зазначені у листі документи необхідно надсилати через систему електронного документообігу АСКОД, а у разі її відсутності – на електронну адресу Міністерства фінансів України infomf@minfin.gov.ua.
Такий лист Міністерство фінансів України підготувало з урахуванням рекомендацій Міністерства регіонального розвитку громад та територій України та з метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2022 № 1083 “Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252” в частині погодження Мінфіном рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами.
Поділитися новиною:
06 липня 2024
Міжнародні партнери допомогли відновити головний корпус Одеської академії неперервної освіти
Міжнародні партнери допомогли відновити...
Завдяки зусиллям Швейцарсько-українського проєкту DECIDE та підтримці Посольства Швейцарії в Україні вдалося...
05 липня 2024
Громади зможуть рахувати кількість відходів від руйнувань за уніфікованим методом
Громади зможуть рахувати кількість відходів від...
Експерти громадської організації ReThink, що є членом коаліції Ukraine Support Team, розробили Методичні рекомендації...
05 липня 2024
Просто й доступно: 20 громад-учасниць проєкту...
Громади-учасниці проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я», що реалізується Громадським Партнерством «За прозорі...
05 липня 2024
Впровадження модернізованої версії АІКОМ....
Що потрібно для впровадження модернізованої версії Автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту...