Наказом Мінреінтеграції затверджено оновлений перелік територіальних громад, розташованих у районах проведення воєнних (бойових) дій, або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні). На основі цього переліку внутрішньо переміщеним особам здійснюватимуть виплати. Нагадуємо, перелік не є фіксованим – він регулярно актуалізується.
Станом на 24.06.2022 року до оновленого переліку входить 305 громад з 8 областей: Донецької (66), Харківської (51), Дніпропетровської (7), Луганської (37), Запорізької (53), Херсонської (49), Миколаївської (24), Сумської (18) областей.
Усі внутрішньо переміщені особи, які перемістилися з цих громад, отримають грошову допомогу від держави.
Зазначений перелік формується за погодженням Міноборони на підставі пропозицій відповідних обласних та Київської міської військових адміністрацій.
У процесі визначення таких територій спираються на три ключові критерії. Це:
Якщо ви зареєстровані в якійсь із зазначених областей, але ваша громада відсутня в цьому переліку, радимо звернутися до своєї військової адміністрації (особисто або через гарячу лінію) й уточнити інформацію.
14 січня 2025
Психологічна реабілітація та соціальна адаптація ветеранів - конкурс для громад Житомирщини
Психологічна реабілітація та соціальна...
Громади Житомирської області запрошуються до участі у проєкті PRO_MH_Zhytomyr «Психологічна реабілітація та соціальна...
14 січня 2025
Шлях до префектур: В’ячеслав Негода про те, коли Україна побачить нові місцеві адміністрації
Шлях до префектур: В’ячеслав Негода про те,...
«Реформи – це не швидкий процес. Але зміни, які ми намагаємося запровадити сьогодні, повинні стати основою для...
14 січня 2025
27 січня - одинадцятий діалог «Децентралізація...
27 січня о 13:00 у пресцентрі Українського кризового медіа-центру відбудеться одинадцятий із серії публічних діалогів...
13 січня 2025
У Камʼянці-Подільському відбулася шоста стратегічна сесія щодо розвитку громад та регіонів
У Камʼянці-Подільському відбулася шоста...
Основна тема зустрічі – стратегічне планування для Хмельницької, Тернопільської, Івано-Франківської та Чернівецької...