Державна реєстрація бізнесу та громадських формувань стає більш доступною в умовах воєнного стану
Мін’юст робить чергові кроки для відновлення найбільш нагальних послуг цієї сфери у територіальних громадах, де відсутні бойові дії.
Експерти звертають увагу, що необхідною умовою для надання цих послуг є включення державних реєстраторів до відповідного Переліку, що затверджується Мін’юстом. Для цього необхідно надіслати звернення на адресу callcentre@minjust.gov.ua.
Суб’єкти державної реєстрації (виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська міська, районні, районні у місті Києві державні адміністрації) у листі мають зазначити:
- посаду,
- прізвище, ім’я, по батькові державного реєстратора та його засіб зв’язку.
Детальніше: http://surl.li/bxjuy.
Також Мін’юст розширив коло суб’єктів надання адміністративних послуг щодо державної реєстрації бізнесу та громадських формувань в умовах воєнного стану. Детальніше про цих суб’єктів та найбільш нагальні реєстраційні дії, що можуть ними вчинятися, тут: http://surl.li/bxjpe.
Експерти проекту PROSTO закликають ОМС скористатися такою можливістю, щоб зробити доступними на місцях ще й послуги цієї сфери, які наразі є достатньо актуальними.
До відома: постанова Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 № 480 http://surl.li/bxjrt.

Поділитися новиною:
07 квітня 2025
9 квітня - вебінар «Аналіз законодавства щодо...
Програма Polaris 9 квітня з 15:00 до 16:30 проведе вебінар «Аналіз законодавства щодо формування мережі...
07 квітня 2025
«Усі діти – наші». Як і навіщо дві громади на Одещині співпрацюють навколо ІРЦ
«Усі діти – наші». Як і навіщо дві громади на...
Авторка: Марія Булейко (Марковська) У 2019 році ІРЦ Кодимської міської ради Подільського району Одеської області...
07 квітня 2025
Результатами Програми відновлення України III...
7 квітня відбулася пресконференція, на якій заступник Міністра розвитку громад та територій Олексій Рябикін оголосив...
07 квітня 2025
Ефективне адміністрування місцевих податків:...
Питання про ефективне адміністрування місцевих податків розглянули під час круглого столу за участі представників...