Координатор проектів ОБСЄ в Україні оголошує третю хвилю онлайн-тренінгів для старост. Тренінги відбудуться з 15 вересня до 01 жовтня 2021 року. Тематика тренінгів: правовий статус та повноваження старост, адміністративні послуги (включаючи адміністративні послуги соціального характеру), нотаріальні дії, державна реєстрація актів цивільного стану, реєстрація місця проживання.
Особливість тренінгів - інтерактивний формат та фокус на розборі практичних ситуацій, зразків документації, прикладів з досвіду громад.
Для участі необхідно заповнити реєстраційну форму за посиланням https://cutt.ly/4WTOBsL, де можна обрати тренінги на цікаві для Вас теми, а також дізнатися дати і час занять.
Орієнтовна тривалість кожного тренінгу - від 3 до 4 годин.
Участь - безкоштовна.
Основна цільова аудиторія тренінгів - старости, однак частина тренінгів будуть цікавими й іншим представникам органів місцевого самоврядування.
Тренінги проводяться в рамках проекту Координатора проектів ОБСЄ в Україні «Підтримка належного врядування в об’єднаних громадах як складової реформи децентралізації», що виконується за підтримки Місії США до ОБСЄ та урядів Німеччини, Норвегії і Литви
13 січня 2025
У Камʼянці-Подільському відбулася шоста стратегічна сесія щодо розвитку громад та регіонів
У Камʼянці-Подільському відбулася шоста...
Основна тема зустрічі – стратегічне планування для Хмельницької, Тернопільської, Івано-Франківської та Чернівецької...
13 січня 2025
На своєму місці. Випуск 5. Нікольська громада втратила територію, але не віру в перемогу
На своєму місці. Випуск 5. Нікольська громада...
В цьому випуску «На своєму місці» - про Нікольську територіальну громада Маріупольського району Донецької області. З...
13 січня 2025
Актуальні питання складання розпорядниками...
На початку нового 2025 бюджетного року розпорядники коштів місцевих бюджетів традиційно складатимуть річну фінансову...
13 січня 2025
Національний проєкт «Пліч-о-пліч»: Василівська...
Загальнонаціональний проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» об’єднав Василівку та Хотин. Керівники міських громад...