Команда напряму покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми "U-LEAD з Європою" провела відео-обговорення з представниками ОДА та керівниками ЦНАП у Донецькій та Луганській областях про роботу центрів в умовах та після карантину.
У обговоренні взяли участь:
У відео:
01:50 Як працюють ЦНАП у Донецькій області? Які заходи впроваджуються у зв’язку з карантином?
06:20 Які послуги є найпопулярнішими у ЦНАП?
07:02 Як відбувається інформування населення щодо особливостей роботи ЦНАП?
08:17 Як змінився попит на послуги?
08:36 Чи надаються послуги з оформлення закордонних паспортів?
10:30 За яким графіком працюють Центри?
12:25 Практики дистанційної роботи ЦНАП
13:40 Експертні рекомендації щодо організації надання послуг
17:30 Як змінилася динаміка відвідування ЦНАП внутрішньо-переміщеними особами?
19:50 Чи очікується підвищення попиту на послуги після карантину? Як до нього підготуватися та ефективно організувати роботу?
Теги:
адміністративні послуги коронавірус Петро Макаренко
Область:
Донецька область Луганська областьГромади:
Марківська селищна об’єднана територіальна громада Марківська територіальна громадаДжерело:
Програма «U-LEAD з Європою»
Поділитися новиною:
06 липня 2024
Міжнародні партнери допомогли відновити головний корпус Одеської академії неперервної освіти
Міжнародні партнери допомогли відновити...
Завдяки зусиллям Швейцарсько-українського проєкту DECIDE та підтримці Посольства Швейцарії в Україні вдалося...
05 липня 2024
Громади зможуть рахувати кількість відходів від руйнувань за уніфікованим методом
Громади зможуть рахувати кількість відходів від...
Експерти громадської організації ReThink, що є членом коаліції Ukraine Support Team, розробили Методичні рекомендації...
05 липня 2024
Просто й доступно: 20 громад-учасниць проєкту...
Громади-учасниці проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я», що реалізується Громадським Партнерством «За прозорі...
05 липня 2024
Впровадження модернізованої версії АІКОМ....
Що потрібно для впровадження модернізованої версії Автоматизованого інформаційного комплексу освітнього менеджменту...