У вашій громаді з'явився ЦНАП. Гарне приміщення, навчений персонал, сучасне обладнання. Здавалося б, що ще потрібно для ефективної роботи?
Але чогось не вистачає… Відвідувачі плутаються у послугах і сприймають ЦНАП лише як місце, де можна отримати кілька довідок. Що робити? Можливо, меблі не того кольору? А може, взагалі змінити персонал?
Ні. Вам потрібно поговорити з громадою: налагодити комунікацію та залучити населення до роботи ЦНАП.
Дізнатися, як ефективно комунікувати з мешканцями громади та залучати їх до роботи ЦНАП можна з посібника напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» тут tinyurl.com/y6abeok або у нашій онлайн-бібліотеці: (ЗАВАНТАЖИТИ 21,9 МБ)
Поділитися новиною:
27 вересня 2024
Чи готові ми до реформи профільної середньої освіти – результати дослідження
Чи готові ми до реформи профільної середньої...
Чи готові громади до впровадження реформи профільної середньої освіти? Що думають про неї голови громад,...
27 вересня 2024
Особливості планування та проведення видатків...
Під час вебінару експертка Програми USAID DOBRE з питань місцевих фінансів Мирослава Ясинська надала актуальну...
26 вересня 2024
Бюджети громад 2025 – які пропозиції до...
26 вересня Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...
26 вересня 2024
В Офісі Президента розповіли про пріоритети регіональної політики на 2025 рік
В Офісі Президента розповіли про пріоритети...
Наступного року регіональна політика зосередиться на зміцненні обороноздатності країни та подоланні наслідків,...