У вашій громаді з'явився ЦНАП. Гарне приміщення, навчений персонал, сучасне обладнання. Здавалося б, що ще потрібно для ефективної роботи?
Але чогось не вистачає… Відвідувачі плутаються у послугах і сприймають ЦНАП лише як місце, де можна отримати кілька довідок. Що робити? Можливо, меблі не того кольору? А може, взагалі змінити персонал?
Ні. Вам потрібно поговорити з громадою: налагодити комунікацію та залучити населення до роботи ЦНАП.
Дізнатися, як ефективно комунікувати з мешканцями громади та залучати їх до роботи ЦНАП можна з посібника напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» тут tinyurl.com/y6abeok або у нашій онлайн-бібліотеці: (ЗАВАНТАЖИТИ 21,9 МБ)
19 грудня 2025
Планування відновлення на місцях: як працюють стратегічні сесії Polaris
Планування відновлення на місцях: як працюють...
Програма Polaris системно продовжує підтримку громад у межах напряму «Відновлення на місцевому рівні». У...
19 грудня 2025
Бориславська міська рада затвердила новий Статут громади
Бориславська міська рада затвердила новий...
Сьогодні, 18 грудня, Бориславська міська рада прийняла історичне рішення, затвердивши Статут Бориславської міської...
19 грудня 2025
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий огляд бюджету України на 2026 рік
Державні фінанси для дітей (PF4C): короткий...
ЮНІСЕФ в Україні підготував короткий огляд Державного бюджету України на 2026 рік із фокусом на фінансування...
19 грудня 2025
Питання релокації пожежно-рятувальних...
“Велика війна” зумовлює не завжди очевидні виклики для територіальних громад. Хоча законодавчі органи активно...