У вашій громаді з'явився ЦНАП. Гарне приміщення, навчений персонал, сучасне обладнання. Здавалося б, що ще потрібно для ефективної роботи?
Але чогось не вистачає… Відвідувачі плутаються у послугах і сприймають ЦНАП лише як місце, де можна отримати кілька довідок. Що робити? Можливо, меблі не того кольору? А може, взагалі змінити персонал?
Ні. Вам потрібно поговорити з громадою: налагодити комунікацію та залучити населення до роботи ЦНАП.
Дізнатися, як ефективно комунікувати з мешканцями громади та залучати їх до роботи ЦНАП можна з посібника напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» тут tinyurl.com/y6abeok або у нашій онлайн-бібліотеці: (ЗАВАНТАЖИТИ 21,9 МБ)
Поділитися новиною:
18 листопада 2024
Долучайтеся до громадського обговорення проєкту Плану заходів з безбар’єрності на 2025-2026 роки
Долучайтеся до громадського обговорення проєкту...
Усі небайдужі громадяни, профільні громадські організації та експерти мають змогу надати пропозиції до Плану заходів...
18 листопада 2024
«Кластери Відродження» - конкурс грантів від...
Проєкт UCORD оголосив конкурс грантів «Кластери Відродження», спрямований на підтримку культурних партнерських...
18 листопада 2024
18 листопада - презентація результатів...
18 листопада з 12:30 до 13:30 відбудеться презентація результатів восьмого всеукраїнського...
18 листопада 2024
Вінниччина налагоджує партнерства зі Шведськими...
4-8 листопада делегація з Вінниччини працювала у Швеції. Цей візит став стартом для започаткування співпраці...