Якою має бути система Громадського здоров’я Житомирщини?

Для формування якісної та сучасної системи Громадського здоров’я Житомирщини є всі необхідні умови, зокрема  - підтримка депутатів обласної ради, які на сесії 18 грудня одноголосно підтримали рішення про створення Центру Громадського здоров’я, та активна взаємодія всіх медичних структур.

Про це заявив Ярослав Лагута, заступник голови Житомирської ОДА під час круглого столу «Налагодження системи громадського здоров’я в Житомирській області».

Круглий стіл організували Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном, Житомирська обласна державна адміністрація та Центр громадського здоров’я при МОЗ України. Участі у заході взяли фахівці медустанов області та експерти Програми «U-LEAD з Європою».

«Недостатньо передати відповідальність та повноваження на рівень громад. Потрібно забезпечити громади відповідними ресурсами та можливостями. І сьогодні, на цьому заході, ми маємо обговорити, які саме рішення мають бути прийняті у сфері реформування громадського здоров'я та хто і яку роль має виконувати у цьому процесі», - вважає Аня Фішер, керівниця Відділу секторальних реформ Програми «U-LEAD з Європою».

На заході представили короткий огляд основних операцій та завдань міжсекторальної системи громадського здоров'я на регіональному рівні, визначили можливі шляхи співпраці між зацікавленими державними службами з метою впровадження ефективної системи громадського здоров'я у Житомирській області.

«Ми ґрунтовно підійшли до необхідності створення Центру громадського здоров'я. Депутати проголосували одноголосно за створення такого центру в області, адміністрація наповнить роботу створеної структури, а міжнародні партнери допоможуть зробити це сучасно», - переконаний Микола Суслик, начальник управління охорони здоров’я Житомирської ОДА.

Ключова мета роботи круглого столу сформувати розуміння учасників стратегічних цілей та завдання розбудови системи громадського здоров’я в області, а також змоделювати міжсекторальну співпрацю щодо налагодження ефективного функціонування такої системи в регіоні.

«Без обговорення нічого не вийде. Тому ми готові презентувати концепцію та чекаємо від вас пропозицій, адже на рівні громад є маса проблем та переваг, які на рівні столиці ми не бачимо», - наголошує Віктор Ляшко, перший заступник генерального директора Центру громадського здоров’я МОЗ України.

Фахівці медичних закладів працювали над проблематикою формування нових структур, участі громад у реформуванні медицини та обговорювали механізми залучення громадян до прийняття владних рішень.

«Такі заходи дозволяють нам зрозуміти концепцію реформи та побачити кінцевий результат роботи всієї команди. На рівні громади ми маємо прийняти відповідні рішення, тому сьогоднішня робота є надважлива», - переконана Тетяна Стринадко, головний лікар Новоборівського ЦПМСД.

19.12.2018 - 15:51 | Переглядів: 9546
Якою має бути система Громадського здоров’я Житомирщини?

Приєднані зображення:

Теги:

медицина

Область:

Житомирська область

Джерело:

Читайте також:

26 грудня 2024

Антикорупційний потенціал ОМС: чому він важливий для відбудови і як його підсилити?

Антикорупційний потенціал ОМС: чому він...

Авторка: Олександра Койдель, зовнішня експертка Програми "U-LEAD з Європою" Довгострокове відновлення України...

26 грудня 2024

Як Вертіївська громада обʼєдналася з навколишніми, щоби надавати послуги ІРЦ

Як Вертіївська громада обʼєдналася з...

Авторка: Марія Булейко (Марковська) 2021 року, з реформою децентралізації постало питання: чи...

26 грудня 2024

У 2025 році громади отримають понад 14 млрд грн на освіту - інфографіка

У 2025 році громади отримають понад 14 млрд грн...

У наступному році на освіту буде спрямовано 14,31 млрд грн, що на 20% більше, порівняно з 2024 роком. Експерти...

26 грудня 2024

Вакансія. Консультант/ка з оцінки потреб та удосконалення послуг місцевого самоврядування

Вакансія. Консультант/ка з оцінки потреб та...

Програма USAID «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) відкрила вакансію на посаду...