Керівники об’єднаних територіальних громад Житомирщини в Офісі реформ обговорили актуальні проблеми практичної роботи

Сьогодні, 19 листопада, в Офісі реформ у Житомирській області зібралися голови територіальних громад, які об’єдналися і на території яких відбулися перші місцеві вибори. Разом із директором Офісу реформ Романом Слізевським та експертами вони обговорили шляхи вирішення проблем, які виникають у практичній роботі, обмінялися досвідом.

Першочерговим сьогодні для голів об’єднаних територіальних громад є державна реєстрація юридичних осіб публічного права. Найскладнішим у цьому процесі, як наголошують голови об’єднаних громад, є відсутність єдиного підходу у проведенні відповідних процедур. Крім того, виникає багато запитань щодо проведення процедур ліквідації (чи реорганізації) колишніх органів місцевого самоврядування, які діяли на території громади до її об’єднання, проведення казначейських платежів, оформлення довідок, посвідок тощо на рівні об’єднаної територіальної громади. 

Область:

Житомирська область

Source:

Офіс реформ

Read more:

15 January 2025

Верховна Рада посилила гарантії роботи журналістів і громадськості на сесіях місцевих рад

Верховна Рада посилила гарантії роботи...

14 січня 2025 року Верховна Рада України ухвалила Закон щодо посилення гарантій діяльності медіа, журналістів та...

15 January 2025

Про майбутню корекцію меж областей, районів та громад. Інтерв’ю Віталія Безгіна

Про майбутню корекцію меж областей, районів та...

Народний депутат, голова підкомітету з питань адміністративно-територіального устрою Комітету Верховної Ради України...

15 January 2025

Календар міжнародних подій 2025 для громад

Календар міжнародних подій 2025 для громад

Перше півріччя 2025 року обіцяє бути насиченим на міжнародні події, які стосуватимуться місцевого самоврядування, а...

15 January 2025

Уряд затвердив порядок надання додаткової дотації громадам у 2025 році

Уряд затвердив порядок надання додаткової...

14 січня Уряд ухвалив постанову №23 «Про затвердження Порядку та умов надання додаткової дотації з державного бюджету...