Ідеї проєктів, де ви?

 

Під час курсу «Проєктний менеджмент у громаді» лектор Маркіян Дацишин запросив Максима Терлецького, директора Інституту міста Львова, розповісти секрети успішного поєднання стратегічного і проєктного підходів.


Найцікавіші інсайти — у цьому матеріалі.

 

Що робити, якщо нема конкурсу під ідею вашого проєкту?

Такого не може бути. У нас стратегічні плани розвитку міста синхронізовані з планом розвитку України, вони пов'язані з європейським розвитком, вони пов'язані з глобальними цілями сталого розвитку. Відповідно, назвіть мені донора, який не знає цього? Фактично, якщо у вашій громаді стратегічні плани відповідають цим національним, регіональним і глобальним планам, враховуючи потреби, виклики, які є у вашій громаді й всіх зацікавлених сторін, це дозволяє знаходити партнерів і донорів, які готові підтримувати проєкти, що відповідають цим цілям.

 

Які практики допомагають генерації нових проєктних ідей?

В Інституті міста ми використовуємо різноманітні способи:

Сесії Стратегічного Планування

Перший етап — це стратегічні сесії, де адаптуються стратегічні цілі Львова під актуальні виклики. Участь у цих сесіях бере не лише команда Інституту міста, але й інші зацікавлені організації, які можуть бути корисними для досягнення спільних цілей.

Модерація та співпраця

Інститут міста не розробляє проєкти самостійно, а запрошує до співпраці інші організації. Цей підхід дозволяє враховувати різноманітні думки та знаходити найбільш ефективні рішення. Модерацію процесу часто здійснює людина, яка менш дотична до конкретної тематики, щоб забезпечити об'єктивний підхід.

Метод Дизайн мислення (Design Thinking)

Один із ключових інструментів, який використовує Інститут міста, — це дизайн мислення. Цей метод допомагає не лише зрозуміти потреби громади, але й розробити інноваційні рішення. Процес включає етапи емпатії, генерації ідей, тестування та масштабування. Дизайн мислення вже застосовували для декількох довгострокових проєктів, що призвело до успішного фінансування.

 

Скільки проєктів необхідно подати, щоб отримати фінансування?

Інститут міста не має фіксованого KPI щодо кількості проєктів, але має мету — залучити мінімум 10 мільйонів гривень на рік на реалізацію проєктів. Колись ми зважали на кількість, але зараз зрозуміли, що не потрібно розпорошуватися. Дієвий підхід полягає в тому, щоб проєкти були добре продумані та відповідали інтересам донорів. Для цього Інститут міста веде комунікацію з потенційними донорами ще на етапі формування проєктних ідей, що підвищує шанси на успішне залучення фінансування.


Курс “Проєктний менеджмент у громаді” реалізовується в рамках програми “Академія проєктного менеджменту та міжнародної співпраці”, яку організовує ініціатива Cities4Cities | United4Ukraine за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку USAID "Зміцнення громадської довіри (UCBI)".

Tags:

investments strategic planning

Source:

Read more:

22 November 2024

Уряд затвердив розподіл додаткової дотації для місцевих бюджетів на майже 800 млн грн

Уряд затвердив розподіл додаткової дотації для...

22 листопада, Уряд затвердив черговий розподіл додаткової дотації для місцевих бюджетів, повідомили у Міністертсві...

22 November 2024

Окремі питання обмеження доступу до публічної інформації в ОМС в умовах воєнного стану

Окремі питання обмеження доступу до публічної...

Програма USAID DOBRE підготувала відеороз’яснення на тему: «Окремі питання обмеження доступу до публічної інформації...

22 November 2024

Конкурс «Громада на всі 100»: став відомий список фіналістів

Конкурс «Громада на всі 100»: став відомий...

Завершився другий етап конкурсу «Громада на всі 100», під час якого серед 261 громади обрали 40 учасників, що...

22 November 2024

Division of competences between the state and local authorities is a step forward to stronger multilevel governance in Ukraine

Division of competences between the state and...

18 листопада у Бучі відбувся круглий стіл щодо розподілу повноважень органів місцевого самоврядування та органів...